''המטר של פריז'': תמריצים ועמלות בכנס יוטרוול
כנס התיירות הארצי של רשת יוטרוול, שיתקיים ב-22 בחודש, מתוכנן להיות במתכונת שונה: משה שמא יציג תוכנית אסטרטגית, כמודל עסקי עתידי בין סוכני הנסיעות והסיטונאים, ויתקיימו שני פאנלים. הרשת פועלת להזמנת שר התיירות החדש, עוזי לנדאו, כנואם מרכזי בכנס
|
רשת הנסיעות יוטרוול מתכננת במרץ רב את כנס התיירות הארצי, שייערך ביום שני ה- 22 בחודש זה, במלון שרתון בתל- אביב.
הרשת מתכננת השנה להציג בכנס תכנים יוצאי דופן. פחות מרצים חיצוניים ובמה נרחבת לדיאלוגים, עימותים, ויכוחים, הסכמות ודיון פתוח בין ראשי החברות הסיטונאיות ומנהלי סוכנויות הנסיעות.
מנכ"ל יוטרוול, בני מילרד, החליט כי לאור ההתפתחויות במפת היחסים בין סוכני הנסיעות לסיטונאים, יש צורך בטלטול מערכות ובדיון נוקב בין הצדדים. לדעת מילרד, המודל הישן של מערכת היחסים, המבוסס על סוכן כערוץ הפצה וסיטונאי כשולט על ההיצע עם עמלות בתווך, כבר נמצא בשלהי מחזור חייו.
משה שמא, סמנכ"ל הרשת, גיבש מודל עסקי, שישרת את הרשת בשנים הקרובות. תהליך בניית האסטרטגיה למודל החדש ארכה כשלושה חודשים והוא כלל ארבעה שלבים מרכזיים:
שלב א' - התייעצות פרטנית עם רבים ממנהלי התעשייה בארץ ומנכ"לי הסיטונאות והקמעונאות כאחד.
שלב ב' – ביצוע מחקר מעמיק על מודלים אפשריים, הקיימים בעולם ו/או אפשריים, בשיטת Meta-Analysis.
שלב ג' – גיבוש תמונת מצב קיימת וזיהוי חלופות אפשריות למערכת היחסים שבין הסיטונאים לסוכני הנסיעות.
שלב ד' - גיבוש קווי מתאר לתוכנית אסטרטגית כמודל עסקי עתידי בין סוכנויות הנסיעות לסיטונאים, שנקרא ERI .
מהנהלת יוטרוול נמסר כי במהלך הכנס יציג משה שמא את המודל - במתווה של עקרונות מרכזיים. בהרצאה, שכותרתה "המטר של פריז", יתמקד שמא ברציונל התיאורטי והמחקרי של תמריצים ועמלות ויציג מספר רעיונות חדשניים, שיוכנסו לפעולה כבר בשנה הקרובה.
בני מילרד הורה להזמין לכנס גם מנהלי רשתות מתחרות, בכדי להניע מהלך כלל ענפי, שלדבריו יאפשר שינוי מהותי במערכת המסחרית עם הסיטונאים.
חלק מרכזי של הכנס תופסים שני פאנלים: פאנל תעופה, בהשתתפות ראשי חברות התעופה, בהנחיית מארק פלדמן, הבעלים של "ציונטורס", ופאנל FIT וצ'רטריסטיקה, בהשתתפות ראשי החברות בתחום. גם בחלק זה של הכנס צפוי דיון ערני במיוחד, לאור השחיקה בעמלות לסוכן והגברת המכירה הישירה על ידי הסיטונאים. נודע כי הנהלת יוטרוול מתכוננת לאפשר תגובות והערות ביניים מן הקהל, באמצעות מערכת ממוחשבת, שתציג את שאלות הקהל על גבי מסכי במה.
בנוסף, הרשת מקיימת מגעים נמרצים עם לשכתו של שר התיירות החדש, עוזי לנדאו, בכדי לאשר את בואו לכנס, כנואם המרכזי.
בשל אופיו הסוער של הכנס הצפוי והעובדה שהוא ממוקד ביחסים מסחריים שבין סוכנויות הנסיעות לסיטונאי התיירות, החליטו ביוטרוול לקיים את הכנס במתכונת אינטימית יותר, שתכלול כ- 250 משתתפים, מנהלי משרדי הנסיעות החברות ברשת ולצידם מנהלי רוב החברות הסיטונאיות בענף הנסיעות.
הרשת מתכננת השנה להציג בכנס תכנים יוצאי דופן. פחות מרצים חיצוניים ובמה נרחבת לדיאלוגים, עימותים, ויכוחים, הסכמות ודיון פתוח בין ראשי החברות הסיטונאיות ומנהלי סוכנויות הנסיעות.
מנכ"ל יוטרוול, בני מילרד, החליט כי לאור ההתפתחויות במפת היחסים בין סוכני הנסיעות לסיטונאים, יש צורך בטלטול מערכות ובדיון נוקב בין הצדדים. לדעת מילרד, המודל הישן של מערכת היחסים, המבוסס על סוכן כערוץ הפצה וסיטונאי כשולט על ההיצע עם עמלות בתווך, כבר נמצא בשלהי מחזור חייו.
משה שמא, סמנכ"ל הרשת, גיבש מודל עסקי, שישרת את הרשת בשנים הקרובות. תהליך בניית האסטרטגיה למודל החדש ארכה כשלושה חודשים והוא כלל ארבעה שלבים מרכזיים:
שלב א' - התייעצות פרטנית עם רבים ממנהלי התעשייה בארץ ומנכ"לי הסיטונאות והקמעונאות כאחד.
שלב ב' – ביצוע מחקר מעמיק על מודלים אפשריים, הקיימים בעולם ו/או אפשריים, בשיטת Meta-Analysis.
שלב ג' – גיבוש תמונת מצב קיימת וזיהוי חלופות אפשריות למערכת היחסים שבין הסיטונאים לסוכני הנסיעות.
שלב ד' - גיבוש קווי מתאר לתוכנית אסטרטגית כמודל עסקי עתידי בין סוכנויות הנסיעות לסיטונאים, שנקרא ERI .
מהנהלת יוטרוול נמסר כי במהלך הכנס יציג משה שמא את המודל - במתווה של עקרונות מרכזיים. בהרצאה, שכותרתה "המטר של פריז", יתמקד שמא ברציונל התיאורטי והמחקרי של תמריצים ועמלות ויציג מספר רעיונות חדשניים, שיוכנסו לפעולה כבר בשנה הקרובה.
בני מילרד הורה להזמין לכנס גם מנהלי רשתות מתחרות, בכדי להניע מהלך כלל ענפי, שלדבריו יאפשר שינוי מהותי במערכת המסחרית עם הסיטונאים.
חלק מרכזי של הכנס תופסים שני פאנלים: פאנל תעופה, בהשתתפות ראשי חברות התעופה, בהנחיית מארק פלדמן, הבעלים של "ציונטורס", ופאנל FIT וצ'רטריסטיקה, בהשתתפות ראשי החברות בתחום. גם בחלק זה של הכנס צפוי דיון ערני במיוחד, לאור השחיקה בעמלות לסוכן והגברת המכירה הישירה על ידי הסיטונאים. נודע כי הנהלת יוטרוול מתכוננת לאפשר תגובות והערות ביניים מן הקהל, באמצעות מערכת ממוחשבת, שתציג את שאלות הקהל על גבי מסכי במה.
בנוסף, הרשת מקיימת מגעים נמרצים עם לשכתו של שר התיירות החדש, עוזי לנדאו, בכדי לאשר את בואו לכנס, כנואם המרכזי.
בשל אופיו הסוער של הכנס הצפוי והעובדה שהוא ממוקד ביחסים מסחריים שבין סוכנויות הנסיעות לסיטונאי התיירות, החליטו ביוטרוול לקיים את הכנס במתכונת אינטימית יותר, שתכלול כ- 250 משתתפים, מנהלי משרדי הנסיעות החברות ברשת ולצידם מנהלי רוב החברות הסיטונאיות בענף הנסיעות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}