אא

משרד החוץ ישדר בעולם תשדיר לעידוד התיירות בתל אביב

המיזם, בשיתוף ענני תקשורת, משרד החוץ ומנהלת חגיגות ה- 100 של ת'א, יתפרס על פני 7 מדינות ברחבי אירופה ויחל כבר השבוע. צופי הערוצים שמפעילה ענני תקשורת בחו'ל יוזמנו לענות על שאלה הקשורה לתל אביב והפרס כרטיס טיסה לישראל עם אירוח מלא והשתתפות בחגיגות ה- 100 של ת"א.

Shutterstock Shutterstock

חברת התוכן והערוצים ענני תקשורת, משרד החוץ ומנהלת חגיגות ה-100 של ת"א יוצאים במיזם חובק עולם לרגל חג המולד. במסגרת המיזם המשותף, יוזמנו צופים בערוצים שמפעילה ענני תקשורת בחו"ל באמצעות תשדיר מיוחד שהופק בכל השפות השונות, לענות על שאלה הקשורה לעיר תל אביב ולנסות לזכות בטיסה לישראל, אירוח מלא והשתתפות בחגיגות ה-100 של תל אביב. בנוסף, וכחלק מהמיזם, צוות צילום של ענני תקשורת, המפעילה גם למעלה מ-15 ערוצים בישראל, יתעד את הביקור,את הזוכים וחוויותיהם. הסרט הערוך ישודר לאחר מכן במדינות הללו ברחבי אירופה.


מפיקת המבצע מטעם ענני תקשורת: דנה לוריא מציינת כי המבצע פתוח בפני כל אזרחי אותן מדינות המשתתפות במבצע ללא קשר לדתם. שרון למברגר, מנהל ערוצי הלייף סטייל בענני תקשורת: "זו פעם ראשונה שלפחות 7 מדינות יזמינו בו זמנית תיירים מכל רחבי אירופה להגיע לתל אביב ולחוות חוויה של פעם בחיים. יחד עם משרד החוץ ומנהלת חגיגות ה-100 של ת"א, אני משוכנע שיוזמה כזו יכולה לעשות שרות מדהים לישראל בכלל ולתל אביב בפרט" מנהל מנהלת חגיגות ה-100 של ת"א, איתן שוורץ: "אחרי שהעיתון החשוב בעולם, הניו יורק טיימס, הכריז על תל אביב כבירת ה-cool של המזרח התיכון, כיף לראות גם ערוצים מחו"ל מצטרפים לחגיגה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: