אא

שמוליק כהן המנהל המסחרי של טרוולפורט ישראל

כהן, ששימש בתפקידי מפתח בסניף הישראלי של אמדאוס, מאז הוקם בשנת 2000, ינהל את תפעול הסניף הישראלי של טרוולפורט. כהן: "אני מבטיח את מחוייבתי המלאה לעזור ללקוחות טרוולפורט בישראל לעשות את מה שהם הכי טובים בו - למכור תוכן תיירות רחב ביותר, בדרך שהכי מתאימה להם"

| |
שמוליק כהן מונה למנהל המסחרי של סניף טרוולפורט ישראל, לאחר ששימש בתפקידי מפתח בסניף הישראלי של אמדאוס, מאז הוקם בשנת 2000.

שמוליק כהן יקבל על עצמו את תפעול הסניף הישראלי ויהיה כפוף ללאונידס זוטוס, מנכ"ל טרוולפורט ישראל , יוון וקפריסין.

"שמוליק כהן מביא עימו הבנה טכנולוגית מעמיקה בתחום הנסיעות ויכולת מוכחת ליצור שותפות אמיתית עם הלקוחות", ציין לאונידס זוטוס והוסיף: "אני שמח לקבל את שמוליק לשורותינו ומצפה לעבוד איתו יחד ולהביא את הדור הבא של הטכנולוגיה ללקוחותינו בישראל".

שמוליק כהן התייחס למינוי ואמר: "זוהי תקופה מלהיבה להצטרף לטרוולפורט, בדיוק בעת שהיא מציעה מספר חידושים: UAPI , Travelport Rooms & More, Smartpoint , Travelport Universal Desktop, ,E-NET ,כולם נועדו להפוך את עבודת הסוכנים למהירה וריווחית יותר. אני מבטיח את מחוייבתי המלאה לעזור ללקוחות טרוולפורט בישראל לעשות את מה שהם הכי טובים בו - למכור תוכן תיירות רחב ביותר, בדרך שהכי מתאימה להם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: