אא

אופיר טורס משווקת קיטנות לקיץ באגם באלטון הונגריה

הקייטנות מבוססות על לימודי שפה, אנגלית וגרמנית [למעוניינים] מתחילים ומתקדמים , בשילוב מגוון אפשרויות כגון  פעילויות ספורט, ריקוד, אומנות ,מוסיקה ועוד

| |

אופיר טורס החלה לשווק לראשונה ובבלעדיות קייטנות קיץ ייחודיות באגם באלטון בהונגריה.
הקייטנות המיועדות לילדים ונוער יתנהלו באנגלית כשפה העיקרית, ובנוכחות מתאם ישראלי אשר ישהה עם הילדים במתחם הקייטנה בכל התקופה.

לדברי דורון ניר, מנהל השיווק של קבוצת אופיר טורס, ישנה מגמה של הורים ישראלים לשלוח את ילדיהם לקייטנות בחו"ל במהלך הקיץ, במטרה לשפר את רמת האנגלית ואף ללמוד שפות נוספות. לדברי ניר, רמת המחירים של קייטנת הקיץ באגם באלטון זולה בכ- 50% מקייטנה דומה, המעניקה שירותים זהים באנגליה, ובכ- 80% זולה יותר מקיטנה דומה בארה"ב.
ניר מוסיף כי, ניתן להזמין קייטנה לשבוע עד לארבעה שבועות, כשפרק הזמן המומלץ להזמנת קייטנה הוא שבועיים, מאחר שבפרק הזמן הזה ניתן ליהנות ממגוון הפעילויות של הקייטנה, להתאקלם ואף לשנן ולהרגיש שיפור ניכר ברמת האנגלית.

הקייטנות מבוססות כאמור על לימודי שפה, אנגלית וגרמנית מתחילים ומתקדמים , בשילוב עם מגוון רחב ביותר של אפשרויות כגון שילוב של פעילויות ספורט, ספורט אמריקאי, ריקוד, אומנות ומלאכה, גלישת רוח, מוסיקה וכד'. בשעות הפנאי יהנו הילדים ממגוון פעילויות כגון פארק מים , פארק הרפתקאות , דיסקוטק לנערים ונערות , מחשבים , אינטרנט וגלישה אלחוטית, כדורגל, כדורסל, כדורעף, טניס, טניס שולחן ועוד.

בקייטנה ישנם שירותי רפואה 24 שעות ביממה , שירותי מציל בחוף האגם ושירותי אבטחה ליליים. כל הארוחות כלולות.
ההזמנה לקייטנה כוללת טיסות בחברת אל על והעברות משדה התעופה לקייטנה וחזור.
ניתן להזמין את הקייטנה בתאריכים- 14.7.2013 עד 10.8.2013 .

מחיר לשבוע: 970 יורו
מחיר לשבועיים: 1350 יורו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: