אא

הכנס השנתי של יוטרוול מתקיים היום ועומד בסימן מהפכת השוק

נועז בר ניר: " לא הגיוני שמחירי הטיסות באל על יהיו גבוהים משמעותית". גדי טפר: "עוד מעט ענייני הבטחון האלו יזלגו לעוד מקומות של האיחוד האירופאי" ,דבורה ברוכשטיין: "אם השביתה תמשך  לנו יהיה טוב, אנשים יוכלו לצאת רק דרך עמאן ויוכלו לטוס רק באמצעות רויאל ג'ורדניאן"

||||| |||||

הכנס השנתי של רשת יוטרוול נפתח הבוקרבמלון שרתון בת"א.

250 איש משתתפים בכנס, שמתקיים השנה במתכונת שונה, פחות נוצץ, ללא הרצאות מבחוץ, תוך התמקדות בנעשה בענף התיירות והתעופה.

בין הנושאים הנדונים בכנס: חדירת הסיטונאים לטריטוריה של הסוכנים, באמצעות מכירה ישירה וכיצד על הסוכנים להתמודד עם התופעה הזו, והאם הם צריכים לחדור לטריטוריה של הסיטונאים. כמו כן נדון בכנס נושא הורדת העמלות והעמלות החוזרות, שתבטיח יוטרוול לסוכנים אם יעמדו ביעדי הרשת.

נועז בר ניר: " לא הגיוני שמחירי הטיסות באל על יהיו גבוהים משמעותית"
מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר, בהופעה אחרונה בפני אנשי הענף, בתפקידו הנוכחי, אמר כי "אני מתחבר מאד לסיסמא 'העם רוצה צדק אווירי', אך מצד שני זה לא הגיוני שמחירי הטיסות באל על יהיו גבוהים משמעותית. למשל טיסה ממילאנו למרקש וממילאנו לישראל תעלה כפול במחיר.
נכון, אנחנו חייבים לשפר את תנועת התיירים לישראל. בשנה האחרונה הגיעו לישראל 2.9 מיליון מבקרים וללא 'עמוד ענן' היינו מגיעים ל-3.8 מיליון תיירים, כאשר המטרה שהעמיד בפני שר התיירות לשעבר, סטס מיסז'ניקוב, היתה 4.2 מיליון, ואנחנו חייבים לשפר ולייעל כדי להגיע למספר הזה.
משרד התיירות מופקד על השיווק ואנחנו עושים הכל כדי לשווק את מדינת ישראל, ואתם, באי כנס יוטרוול, תפקידכם הוא לשווק ואני מקווה שתעשו זאת בצורה הטובה ביותר.
מדיניות 'השמים הפתוחים', שאנחנו עומדים לחתום על ההסכם, הוכיחו במדינות שמתחרות בישראל על התיירות העולמית את חיוניותם וכלכלתם צמחה ולכך שואפת ממשלת ישראל, בהחלטה שהיא קיבלה אתמול".

גדי טפר, מנכ"ל ארקיע, דיבר על הסכם 'שמים פתוחים': "אנחנו לא יכולים לנחות בשטוקהולם בגלל ענייני בטחון והם מגיעים לפה בלי בעיות. עוד מעט ענייני הבטחון האלו יזלגו לעוד מקומות של האיחוד האירופאי ואנחנו לא נוכל לטוס לשם. ביקשנו לטוס מטרמינל 1, כדי להתחרות בחברות הזולות. השר אמר לנו שהוא יאשר לנו את זה, אבל הרשות לא מאשרת. למה? ככה".

דודו מחלב, משנה למנכ"ל ארקיע: "בסוף לא יהיו פה חברות תעופה ישראליות, ידברו פה יידיש ואנגלית ומחיר ללונדון היה 900 דולר".

דבורה ברוכשטיין, מנכ"לית רויאל ג'ורדניאן בישראל: "אם השביתה תמשך זה יהיה לנו טוב, כי אנשים יוכלו לצאת רק דרך עמאן ויוכלו לטוס רק באמצעות רויאל ג'ורדניאן".

הנוכחים בכנס תקפו את אייה מגן, מנהלת סניף ישראל של אל על, בשל הורדת העמלה ובתגובה היא אמרה: "אני מרגישה נושאת באחריות שדאגתי להציע לסוכנים אפשרויות להגדלת ההכנסות בכל מה שקשור לעמלה עם קשר ישיר בין ההוצאות להכנסות".
הסוכנים, בתגובה, קראו למכור במשרדים רק את החברות שמשלמות עמלות.

יונתן בוברוב, מנכ"ל לוט בישראל, העיר הערת ביניים "אנחנו בלוט משלמים עמלה לסוכנים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: