אא

W.E.S.T - מלון היוקרה החדש באשדוד

אל מול חוף "לידו", מתנשא לו לתפארת המלון היחיד באשדוד, מלון הבוטיק והסוויטות המפואר, W.E.S.T מרשת מלונות "טמרס", שנפתח בתחילת בשנה

||| |||

העיר אשדוד שינתה בשנים האחרונות את פניה לבלי הכר. המסיירים לאורך 8 ק"מ של הטיילת ימצאו עצמם מוקפים בבתי קפה, מסעדות, קניונים, מרכזי תרבות, פארקים פורחים, כיכרות מוארות, ואת  המצפה המרהיב על העיר מ"גבעת היונה", שבימי המנדט הבריטי שימשה תחנת תצפית למניעת כניסת מעפילים יהודים לארץ ישראל דרך הים. ובכל הנוף הזה אל מול חוף "לידו" השוקק חיים, מתנשא לו לתפארת המלון היחיד באשדוד, מלון הבוטיק והסוויטות המפואר,   W.E.S.T  מרשת מלונות "טמרס", שנפתח בתחילת בשנה.

במלון היוקרתי ברמת 5 כוכבים 113 חדרים וסוויטות מרווחות ומאובזרות היטב, אותם עיצב מעצב הפנים אריה דבילינסקי, שדאג  למרפסות  גדולות הצופות אל הטיילת ונוף הים. לנוחיות ולשירותם של אורחי המלון עומדים: חדרי כושר מאובזרים, בריכת שחייה, חדר ישיבות, בית כנסת, טרקלין עסקים, ספרייה ושרות אינטרנט חינם.

ולאניני הטעם מצפה מסעדת "אנדיב", אותה מתפעל השף גיא פרץ, בן לשושלת שפים וקצבים מהעיר קזבלנקה שבמרוקו, המעוטר ב-13 מדליות זהב, בהן זכה בתחרויות בינלאומיות כקפטן נבחרת השפים של ישראל. לרשותו של גיא עומד שף המלון, אלכס פסחוביץ', וצוות טבחים ומלצרים מסור, המגישים ארוחות של חוויה קולינארית לאורחי המלון. המגוון הוא רחב, החל ממנות ראשונות של סביצ'ה ים תיכונית, חציל אנדלוסי קלוי בגריל, מרק היום, פלחי קונפי טונה על מצע של בריוש, ומנות עיקריות לבחירת האורחים ולאניני הטעם: פרגיות בסילאן, פרגיות צלויות בגריל בניחוח אריסה ומוגשות על חרב קצבים בשילוב לימון על מצע של ירקות קלויים, בנוסף לבחירה: קדירת ציידים העשויות מנתחי אסאדו, טאג'ין דגים, פסטות וקינוחים, שמי שלא חווה את טעמם, חייב לבוא לטעום ולהודות לשף גיא פרץ על שנפל בחלקנו לאכול ממטעמיו.

המלון אומנם חדש, אך יש מי שעומד מאחורי תפעולו ברמה גבוהה.  נקישה קלה על דלת משרדו של מנהל המלון, ניר וינשטיין, והנה מצפה הפתעה נעימה. לפניי יושב בחור צעיר העמל יומם וליל להצלחת המלון ולדאגה לכל אחד מאורחי המלון. ניר בן 42, ומשחר ילדותו כמסורת משפחתית (אבא היה מוותיקי חברת התעופה אל-על) חלם להיות איש תיירות. לכן יצא לפני 20 שנה לעבוד כשוטף כלים במלון "ויקטוריה" באנגליה ובמקביל ללמוד תיירות. כשחזר לישראל עבד כסמנכ"ל מלון "הרודס" באילת ושרתון מוריה בת"א. לפני שבע שנים נסע יחד עם רעייתו, יעל, ושני ילדיו עירן וטל, לנהל את מלון "רדיסון בלו" בבוקרשט רומניה, עד שקיבל את קריאת ה-S.O.S לשוב לישראל ולנהל את מלון W.E.S.T" " באשדוד.

לשם עושה ניר את דרכו מידי בוקר מעיר מגוריו בכפר סבא.

"אני נהנה מכל רגע  שאני נמצא במלון", פותח ואומר ניר וינשטיין, מנהל המלון. ראשית אני שמח על כך שעומדים לרשותי צוות המכיל כ-70 עובדים,אותם אני ראיינתי ובחרתי בקפידה, כשהדגש היה על צוות עובדים מאומן ואמין, תושבי אשדוד וחלקם מאשקלון. מאחר ועברתי בחיי הקצרים את כל השלבים בעבודות המלונאות, אז  לא יכולים לעבוד עליי. לכן היחס, שהעובדים מקבלים ממני אישית, עובר גם לאורחי המלון. נכון, בתחילה שכבר בפתיחת המלון תהיה תפוסה גבוהה והאורחים לא יקבלו תמורה מלאה לכספם, אך החששות חלפו במהרה. בחודש האחרון המלון היה בתפוסה של 82% מאורחים שהגיעו אלינו מצרפת ומרוסיה, והרבה אנשי עסקים, המעבירים אלינו מידי יום מסר חד וחלק: "היה תענוג להתארח אצלכם,עוד נשוב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: