אא

סקירת BDI:הישראלים מעדיפים לרכוש כרטיסי טיסה אצל סוכני הנסיעות

ב-BDI מעריכים שכיום פועלות כ- 460 סוכנויות נסיעות העוסקות בשיווק מוצרי תיירות פנים וחוץ כגון כרטיסי טיסה, בתי מלון בארץ ובעולם, נופשים, טיולים מאורגנים, השכרות רכב ועוד.

הכנסות סוכנויות הנסיעות אשתקד הסתכמו ב-16 מיליארד שקלים, עלייה של כ-2% בהשוואה לשנה הקודמת. זאת על אף התבססותו של האינטרנט כמקור מידע ובירור מחירים בתחום.כך עולה מסקירת חברת המידע העסקי  BDI את ענף סוכנויות הנסיעות בישראל. ב-BDI מעריכים שכיום פועלות כ- 460 סוכנויות נסיעות העוסקות בשיווק מוצרי תיירות פנים וחוץ כגון כרטיסי טיסה, בתי מלון בארץ ובעולם, נופשים, טיולים מאורגנים, השכרות רכב ועוד.
הגידול בהכנסות הסוכנויות ראוי לציון בייחוד על רקע ירידה, על אף שמינורית, ביציאת הישראלים לחו"ל. בעשרת החודשים הראשונים של שנת 2012 הסתכם מספר הישראלים שיצאו לחו"ל ב- 3.859 מיליון, קיטון של כ- 1% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

על אף הגידול בהכנסות ב-2012 ניכר שהענף עובר שינויים , ב-12 השנים האחרונות ירד מספר הסוכנויות ב-44%. לדברי תהילה ינאי, מנכ"ל משותף ב-BDI, "אירעו מספר רב של מיזוגים ורכישות בענף, כשחברות מבוססות יותר רוכשות חברות קטנות, זאת בנוסף למספר משמעותי של חברות שחדלו לפעול. הסיבה למגמה זו היא התחרות הגבוהה ושולי הרווח הנמוכים, בצד מעבר של הלקוחות לרכישות במוקדים טלפונים ואינטרנט. על ידי המיזוגים גדל כוח הקנייה ומתאפשר ניהול עסקי יעיל יותר וחיסכון בהוצאות השיווק". עם זאת, לדברי ינאי "פוטנציאל המיזוגים כמעט ומיצה את עצמו והערכת BDI היא שהמגמה תואט ואף תיעצר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: