אא

הילטון איסטנבול: הפתרון האולטימטיבי לכנסים וירידים בינלאומיים

קבוצת מלונות הילטון איסטנבול כמו צפתה מראש את תוכניתו של הנשיא ברק אובמה, ליזום שיפור של היחסים בין ישראל וטורקיה, והזמינה לאחרונה מספר מארגני כנסים בינלאומיים מישראל לביקור במלונות הרשת בעיר.

|||||||| ||||||||

איסטנבול היא העיר היחידה בעולם שנמצאת על שתי יבשות, אירופה ואסיה. מיצר הבוספורוס, שמקשר בין הים השחור וים המרמרה (כן, המרמרה איננה רק ספינה שגרמה לנו צרות לא מעטות, אלא גם ים, שנקרא בעברית – ים השיש), עובר בין שני חלקי העיר. מספר גשרים עוברים מעל למיצר ומחברים בין שתי היבשות.

שני צידי העיר מטבע הדברים שונים מאוד זה מזה. הצד האירופאי הוא הלב הכלכלי של העיר ובצד האסייתי גרים מרבית תושבי העיר.

מטרת הסיור של רשת הילטון היתה בעיקר לעודד כנסים וירידים בינלאומיים באיסטנבול, עיר שיש לה הרבה מאוד מה להציע, הן מבחינת שדה התעופה והן מבחינת המתקנים המיוחדים המותאמים לארועים ענקיים.

ביקרנו בבתי מלון של הרשת, המספקים פתרונות מתאימים לארועים בסדרי גודל שונים ונמצאים בצד האירופאי של העיר.

התארחנו במלון הילטון איסטנבול, שנמצא במרחק של כ-45 דקות נסיעה מנמל התעופה.

כביש גישה מוביל מהרחוב, דרך מדשאות מטופחות, אל המלון. כשנכנסים למלון מביטים ישירות אל הנוף המהמם של הבוספורוס. לובי המלון רחב ידיים ומרוהט באלגנטיות. יש בו פטיו עם גן יפהפה, חנויות, בר וטרקלין.

יש במלון מספר מסעדות, בהן מסעדה לבנונית נהדרת בקומה העליונה, וכן חדר כושר מאובזר, שפתוח 24 שעות ביממה, בריכה פנימית ובריכה חיצונית, שפתוחה בקיץ, חמאם טורקי, חדרי מסג', סאונה וג'קוזי. כמו כן יש במלון 3 מגרשי טניס, 2 מגרשי סקווש ומסלול ג'וגינג באורך ק"מ ב-15 דונם של גנים פרטיים, השייכים למלון.

במלון יש 499 חדרים ב-9 קומות אירוח. 328 חדרים רגילים, מרווחים, עם מרפסת צמודה לכל חדר. כמו כן יש במלון 158 חדרי מנהלים ו-13 סוויטות מפוארות.

מלון הילטון איסטנבול מתמחה בעריכת כנסים ואירועים ונותן מענה לצרכים של חברות וגופים, המעוניינים לקיים כנסים עסקיים, המהווים חלק נכבד מהתנועה במלון לאורך כל ימות השנה.

במרכז העסקים של המלון, שפתוח 24 שעות ביממה, ישנם 5 חדרי ישיבות מודרניים, בגדלים שונים, רובם עם תאורת יום, המצויידים בציוד מודרני. גם בקומות ה-8 וה-9 של המלון ישנם חדרי פגישות, קטנים יותר.

בלובי התחתון ישנם מספר אולמות נשפים ענקיים, מהודרים, שניתן לפצל למספר חלקים או לשכור רק חלק מהאולם. מכל אחד מהם יש יציאה לחצר או לשטח הגן והבריכה.

במתחם המלון יש מבנה נוסף, בן שתי קומות, שיש בו שני אולמות ענקיים, המיועדים לירידים ותערוכות. האולם בקומת הכניסה משתרע על שטח של 1,344 מ"ר וגובהו 7 מטרים. בקומה התחתונה ישנו אולם, המשתרע על פני 1,480 מ"ר וניתן לפצל אותו לשלושה אולמות. כמו כן יש יציאה החוצה.

מלון הילטון איסטנבול ממוקם במיקום מעולה, במרחק של כ-10 דקות הליכה מכיכר טקסים, מקום שוקק חיים בלילות עם חנויות רבות, שפתוחות עד אמצע הלילה, מסעדות, בתי קפה וברים וכן דוכנים לממכר אוכל מקומי. בצידו השני של המלון, במרחק לא רב, נמצא אזור הקניות היוקרתי ניסנטסי.

גם מלונות נוספים של רשת הילטון באיסטנבול נותנים מענה משולב לאירוח ולכנסים, אם כי בסדר גודל קטן יותר מזה שנותן מלון הילטון איסטנבול.

מלון קונרד איסטנבול נמצא במיקום מעולה, ברחוב שוקק החיים 24 שעות ביממה. המלון מעוצב בסגנון אלגנטי מאוד ויש בו 590 חדרים, שחלקם חודשו לאחרונה. יש במלון שלושה מגרשי טניס, 2 בריכות שחייה וחדר כושר מאובזר וארבע מסעדות.

במלון קונרד איסטנבול יש 27 חדרים, המיועדים למפגשים וארועים, בגדלים שונים, בהם שני אולמות נשפים, 4 חדרי ישיבות מנהלים ו-8 חדרי ישיבות בגדלים שונים, מצויידים בציוד חדשני, המתאים לאירועים וכנסים. במלון הילטון Parksa יש 117 חדרי אירוח ו-10 חדרי ישיבות בגדלים שונים.

מלון Istanbul garden Inn Istanbul Golden Horn נמצא ב-Halic. המלון בדרגה נמוכה יותר, אבל עם קסם משלו. המחירים במלון נמוכים יותר מהמלונות האחרים שביקרנו בהם, והמתקנים בו מותאמים להוזיל עלויות למבקרים. מהחדרים, כמובן, נשקף הנוף של הבוספורוס. יש במלון 210 חדרים, ללא קומת עסקים ו-7 חדרי פגישות ועסקים בגדלים שונים.

מלון Hilton Istanbul BOMONTI, שעתיד להפתח בעוד מספר חודשים, כולל 34 קומות ויהיו בו 829 חדרי אירוח וסוויטות. 4 קומות במלון יוקדשו לאירועים וכנסים, ויהיו בהם אולמות בגדלים שונים וחדרי ישיבות.

בנוסף, באיסטנבול ישנם שלושה מרכזי קונגרסים, שמציעים פתרונות לארועים ענקיים: מרכז הכנסים ICC – Istanbul Congress Center נמצא בסמוך למלון הילטון איסטנבול. במרכז יש 5 קומות מתחת לאדמה וכניסה יחידה. בכל קומה יש מגוון של חדרים ואולמות, בגדלים שונים ולמטרות שונות. מרכז הכנסים Istanbul LüTFI Kirdar ICEC נמצא כעשר דקות הליכה ממלון הילטון איסטנבול. מדובר במרכז רחב ידיים, שמשולבים בו מספר מבנים ויש לו מספר כניסות. כמו כן יש במקום מסעדה עם מרפסת, שמתאימה לאירועים. מרכז הכנסים Halic Congress Center נמצא על גדת הבוספורוס. המרכז מורכב מארבעה מבנים, המקושרים ביניהם, שיש בהם חדרים ואולמות בגדלים שונים.

*הכותבת היתה אורחת של מלונות הילטון איטנבול

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: