אא

אנדורה: יעד חדש לתייר הישראלי

בכירים בתעשיית התיירות של נסיכות אנדורה הגיעו לישראל כדי לקדם את קשרי התיירות בין המדינות ולחשוף את אנדורה כיעד תיירותי מוביל ואטרקטיבי לתייר הישראלי

| |

רשות התיירות של נסיכות אנדורה קיימה היום (ד') במלון דן בתל אביב אירוע מיוחד.

במסגרת הארוע הגיעו לישראל בכירים בתעשיית התיירות של אנדורה והציגו את האטרקציות המרכזיות בנסיכות הקסומה מהפירנאים. במפגש השתתפו בין השאר סוכני תיירות, מלונאים ומנהלי אתרי תיירות באנדורה.

נסיכות אנדורה, הגובלת בצרפת וספרד, על המורדות הדרומיים של הפירנאים, בתוך נופים מרהיבים של הרים ונהרות ואוויר נקי - מציעה את המגוון הגדול ביותר של אתרי סקי ברמה עולמית בדרום אירופה.


אנדורה מציעה יותר מ-300 ק"מ של מדרונות סקי וכן מגוון רחב של מרכזי קניות, אתרי ספא ונופש ועוד פעילויות רבות בקיץ. המבקרים במדינה נהנים מהנופים המרהיבים של הרי הפירנאים, ממסלולי סקי וסנובורד בחורף וממסלולי הליכה וטיפוס מצוינים בקיץ. חובבי השופינג ישמחו לגלות שהקניות הן ללא מכס.

אנדורה מפורסמת, כאמור, יותר מכל באתרי הסקי שלה. כאן ניתן ליהנות מהסקי הטוב ביותר בפירנאים. גם המחירים נמוכים ממדינות אחרות במערב אירופה. אתר הסקי הגדול והמוביל באנדורה הוא גרנד ולירה שבמזרח המדינה והוא כולל מגוון גדול מאוד של מסלולים ומתקנים. יעד תיירותי חשוב נוסף באנדורה הוא אתר המרחצאות קלדאה. באתר יש מעיינות חמים, בריכות, ג'קוזי, חמאם ועוד.

אתר חשוב נוסף לבריאות ויופי הוא Inuu. לאנדורה יש גם הרבה מה להציע בקיץ. המורשת העשירה של אדריכלות רומנסקית ומגוון מוזיאונים הופכים את הביקור באנדורה לשווה ביותר גם בקיץ. מטיילים בכל הרמות יוכלו למצוא צוקים מרשימים לטיפוס, ומסלולי הליכה מרהיבים המתאימים לכל קצב ומאפשרים להתקרב לטבע העשיר ולנופים המרהיבים של אנדורה. אתרי הנופש בהרים מציעים פעילויות לכל המשפחה: רכיבה על סוסים, גולף, אופניים זוגיים, נסיכות ממוקמת בהרי הפירנאים ובזכות גובהם הרב של ההרים קארטינג, שייט בקאנו ועוד. אחד המקומות המפורסמים באזור לטיולים רגליים הוא עמק מדריאו פרפיטה קלארור, שהוכר כאתר לשימור של אונסק"ו. האתר ידוע בשילוב היפהפה בין הרים למים.

היחסים בתחום התיירות בין ישראל לאנדורה החלו לפני כ-10 שנים. מדי שנה מבקרים בנסיכות יותר מ-2,000 תיירים מישראל. שטחה הוא 468 קמ"ר בלבד. כיום היא מדינה משגשגת בעיקר בזכות ענף התיירות ומעמדה כמקלט מס. אנדורה היא המדינה העצמאית היחידה בעולם, ששפתה הרשמית היחידה בכל שטחה היא הקטלאנית. תוחלת החיים באנדורה היא מהארוכות בעולם, ועומדת על כמעט 83 שנים. בשנת 1993 התקבלה חוקה באנדורה, המסדירה את המשטר בה כדמוקרטיה ייצוגית פרלמנטארית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: