ההתאחדות ללופטהנזה: הבהרות לפרסומכם בנוגע לשדרות טורס
ציון אוחנה משדרות טורס טוען כי לופטהנזה שלחה הודעה ולפיה היא מנתקת את שדרות טורס ממערכת ה- BSP מהטעם של מוסר תשלומים רע. לדברי אוחנה, הפעם אחרונה שהונפק במשרדו כרטיס טיסה של לופטהנזה היה לפני יותר משבע שנים.
Shutterstock
יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, פנה לעופר קיש, מנכ"ל לופטהנזה בישראל, וביקש לקבל הבהרות לגבי פרסום החברה בנוגע למשרד הנסיעות שדרות טורס.
פתאל כותב בפנייתו: "ציון אוחנה, מנהל סוכנות שדרות טורס, פנה אלינו לאחר שחברת לופטהנזה פרסמה ברבים, ובכלל זה כנראה לכל חברות התעופה ולחברת דן אנד ברדסטריט, מידע שקרי ומזיק לכאורה הנוגע לסוכנות הנסיעות. מדובר בהודעתכם בדוא"ל, החתומה על ידי פאול רוקח, המודיעה לכל המכותבים כי לופטהנזה מנתקת את שדרות טורס ממערכת ה- BSP מהטעם של מוסר תשלומים רע. לדברי מר אוחנה, הפעם האחרונה שבו הונפק במשרדו כרטיס טיסה של לופטהנזה היה לפני יותר משבע שנים".
פתאל דורש במכתבו: "בהנחה שהפרטים נכונים, ומן הראוי לציין כי אין כל מקום לערער באמיתות הפרטים, הרי שמדובר בהשמצה שאין לה כל בסיס ופגיעה במוניטין של סוכנות הנסיעות ושאת נזקיהן קשה לאמוד".
פתאל כותב בפנייתו: "ציון אוחנה, מנהל סוכנות שדרות טורס, פנה אלינו לאחר שחברת לופטהנזה פרסמה ברבים, ובכלל זה כנראה לכל חברות התעופה ולחברת דן אנד ברדסטריט, מידע שקרי ומזיק לכאורה הנוגע לסוכנות הנסיעות. מדובר בהודעתכם בדוא"ל, החתומה על ידי פאול רוקח, המודיעה לכל המכותבים כי לופטהנזה מנתקת את שדרות טורס ממערכת ה- BSP מהטעם של מוסר תשלומים רע. לדברי מר אוחנה, הפעם האחרונה שבו הונפק במשרדו כרטיס טיסה של לופטהנזה היה לפני יותר משבע שנים".
פתאל דורש במכתבו: "בהנחה שהפרטים נכונים, ומן הראוי לציין כי אין כל מקום לערער באמיתות הפרטים, הרי שמדובר בהשמצה שאין לה כל בסיס ופגיעה במוניטין של סוכנות הנסיעות ושאת נזקיהן קשה לאמוד".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}