אא

נייס גאי: מיזם ישראלי הוקם בשד"ת בדנבר

גאווה ישראלית: חברת NICE נבחרה לסייע לניהול מערכות הביטחון של שדה התעופה בדנבר

| |

חברת NICE הישראלית הודיעה השבוע על הקמת מערכת ניהול ייחודית בשדה התעופה של דנבר, קולורדו. המערכת המכונה SITUATOR תאפשר לחזק את מערכות ניהול הביטחון הקיימות לצד חיזוק אפשרויות התגובה למצבי חירום האינטגרטור של הפרוייקט, חברת SAIC תנהל את התכנון, הפיתוח והיישום של הפתרון כאשר השלב הראשון צפוי להסתיים כבר בשלהי 2013.

יש לציין כי שדה התעופה של דנבר מדורג במקום החמישי ברשימת שדות התעופה העמוסים ביותר בארה"ב ומשרת למעלה מ-50 מיליון נוסעים בשנה ובעל שטח השדה הגדול ביותר בצפון אמריקה. מטרתה המוצהרת של המערכת תהיה בטיפול בהיקף גדול ומגוון של אירועים בטחוניים ומצבי חירום שייערכו בעזרת מערכות שונות כגון ניטור וידאו, מפות GIS (מערכת מידע גיאוגרפית( ומערכת לבקרת כניסה.

"אנו גאים על כך שנבחרנו ע"י SAIC לסייע לשדה התעופה הבינלאומי של דנוור בהגשמת חזונו לניהול שדה תעופה המתמקד בחיזוק הבטחון והבטיחות", אמר ירון צואלה, נשיא החטיבה הבטחונית בנייס. "המומחיות המקיפה שלנו בתחום שדות התעופה הובילה לתוצאות מוכחות בערים אחרות בארה"ב ובשדות תעופה ברחבי העולם. אנו מצפים לעבוד עם SAIC על פרוייקט חשוב זה על מנת לסייע לשדה"ת של דנוור להעלות את ניהול שדה התעופה למדרגה הבאה".

חברת נייס הישראלית נחשבת בשנים האחרונות לאחת מהמובילות העולמיות במתן פתרונות תוכנה המאפשרים לארגונים להיאבק בפשיעה פיננסית לצד שמירה על בטחון ובטיחות. כיום מגוון הפתרונות של נייס נמצאים בשימוש של יותר מ-25,000 ארגונים בלמעלה מ-150 מדינות שונות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: