אא

ציפי לבני הוזמנה לבלות חופשה באחוזת אסיינדה ביער

במסגרת אירוע "ועידת הגליל" שהתקיים במלון אחוזת אסיינדה התארחו פוליטיקאים ואנשי עסקים. יו"ר קדימה, ציפי לבני, זכתה לליווי צמוד של מנכ"לית המלון, רונית רונן, שהזמינה אותה להירגע במקום לאחר הבחירות והפריימריז.

Shutterstock Shutterstock
מלון אחוזת אסיינדה, הממוקם בסמוך לכפר ורדים, אירח אתמול את צמרת הפוליטיקה והתעשייה בישראל, במסגרת אירוע "ועידת הגליל". בין המכובדים שהשתתפו באירוע: נשיא המדינה, שמעון פרס, השר לפיתוח הנגב והגליל, יעקב אדרי, יו"ר מנהלת הרשות לפיתוח הגליל, סמי בר לב וכן תעשיינים בכירים כגון סטף ורטהיימר, דב לאוטמן, נוחי דנקנר ועוד.

אך מי שריגשה במיוחד את מנכ"לית אחוזת אסיינדה, רונית רונן, היתה יו"ר קדימה, ציפי לבני. רונית ליוותה את לבני בסיורה במלון, סיפרה לה על ההיסטוריה של המלון, שיפוץ המלון מחדש לאחר שנפגע במלחמת לבנון השנייה, הפכיתו למלון ספא ועוד.

רונית הזמינה את ציפי לבני לבלות במלון, השייך לרשת סי הוטלס, את החופשה המשפחתית הבאה שלה, בתקווה שבפעם הבאה תגיע לשם בתור ראש ממשלת ישראל , ואף נתנה לה את תפריט טיפולי הספא של המלון, על מנת שכבר מעכשיו תוכל לבחור עם איזה טיפול היא מעוניינת להירגע לאחר הפריימריס והבחירות הקרובות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: