אא

מריוט מכריזה: מלונות לכל כיס

תשיק את רשת המלונות MOXY כבר במהלך 2014 במילאנו

||| |||

רשת המלונות מריוט הכריזה השבוע על כוונתה לפתוח 150 מלונות חדשים תחת המותג MOXY. המלונות יעוצבו במיוחד על מנת לענות על צרכיו של המטייל החדש בדגש על קהל יעד צעיר אך מוגבל בתקציב (מחיר חדר ללילה ינוע סביב 60 יורו).

המותג יושק כבר במהלך שנת 2014 במילאנו, איטליה ויציע לצד עיצוב מודרני גם חבילות במחירים נוחים. בהמשך השנה צפויה הרשת להמשיך במסע ההתרחבות ולפתוח עוד מספר מלונות, ביניהם בגרמניה ונורבגיה.

מלונות MOXY צפויים לכלול 150-300 חדרים ולהציע מגוון שירותים הכוללים ארוחת בוקר קונטיננטלית, רשת אינטרנט אלחוטית חופשית ברחבי המלון ועד לאפשרות לצ'ק אין עצמאי באמצעות מכשירי הסמארטפון. עוד מהפינוקים שניתן יהיה למצוא ב-MOXY: חדרים מאובזרים במוצרי אמבט איכותיים, מסכי טלוויזיה שטוחים, בר מעוצב וסופרמרקט בסמוך למלון.

"MOXY יהווה את המהות החדשה של דור המטיילים", סיפרה השבוע ארנה סורנסון, הנשיא ויו"ר של רשת מריוט העולמית. "נשים דגש באמצעות המלונות הללו על אנשים עם תפיסה צעירה אשר עבורם העיצוב המודרני עומד בראש סדר העדיפויות". איימי מקפירסון, נשיאה ומנכ"לית חטיבת אירופה של מריוט הבינלאומית הוסיפה. "אנו רואים במותג החדש הזדמנות עצומה להגדלת נתח השוק של החברה באירופה. דגם מלונות שלושה הכוכבים מהווה כמחצית מההיצע של תחום ההארחה באירופה. מלונות MOXY יהוו תוספת נהדרת לרשימת המותגים של מריוט באירופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: