אא

גוליבר מתחדשת: משיקה אתר חופשות סלולארי

בשלב מתקדם צפויה החברה לפתח גם אפליקציה. עלייה של 190% בכניסות לאתר החברה דרך הסלולארי

| |

בימים אלו משלימה חברת התיירות "גוליבר" את השקתו של אתר אינטרנט חדש וייחודי אשר צפוי לשנות את חווית הרכישה עבור לקוחותיה. גולת הכותרת של האתר כפי שסיפרו גורמים בחברה ל-"פספורט", תאפשר הזמנת מגוון החופשות, חבילות הנופש, טיסות ומלונות בארץ ובחול" של החברה און ליין וללא המתנה ישירות מהטלפון הנייד.

לתהליך הזמנת החופשה באתר הסלולרי של החברה יסייעו פיצ'רים מתקדמים, כגון: חיפוש און ליין במערכת הזמנות מכל העולם , הצגת חוות דעת על מלונות בארץ ובעולם, אפשרויות מיון וסינון תוצאות מתקדמות וכן את אפליקציית GLVMETER המתקדמת למציאת מלון שפותחה במיוחד עבור האתר. יחד אליהם יהנו לקוחות החברה מאזור אישי בו ניתן יהיה לצפות ולהוריד את מסמכי הנסיעה הדרושים.

בחברה גילו השבוע שביעות רצון בעקבות הדיווחים על גידול של 190% בכניסות לאתר גוליבר דרך הסלולארי והדגישו כי האתר/האפליקציה הסלולרית תאפשר תהליך הזמנה מלא, פשוט וזריז עבור הלקוח.

"חברת גוליבר ממשיכה להוביל בתחום התיירות בדיגיטל", סיפר מנכ"ל החברה, עמית ג'וריני ל-"פספורט". "אם עד לפני עשר שנים כדי לקנות כרטיס טיסה היו חייבים לעבור דרך סוכן או מוקד טלפוני, היום סוכן התיירות נמצא אצל כל אחד בכיס. עולם התיירות משתנה כל הזמן והצרכנים מחפשים לא רק את המחיר הזול אלא גם את דרך ההזמנה הנוחה והידידותית. אתר מותאם שמאפשר לבצע את כל תהליך הרכישה כולל צפייה במסמכי הנסיעה, זו בשורה אמיתית עבורם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: