אא

הטלת מע"מ על תיירות נכנסת "הינה אבטלה ופגיעה במעמד הביניים"

מארגני התיירות הנכנסת מכנים את החלטת האוצר על הטלת מע"מ על תיירות נכנסת "טיל מרסק ליכולתה של תעשיית התיירות להיות מנוע לצמיחת המשק"

| |

לשכת מארגני התיירות בישראל פרסמה הבוקר (רביעי) תחזית אימים בנושא תנועת התיירות הקיבוצית לישראל , זאת בעקבות ההחלטה הצפויה של משרד האוצר לגבי הטלת מע"מ על ענף התיירות הנכנסת במסגרת גזירות התקציב הקרובות.

עפ"י נבואת הזעם האמורה לעיל צפויה התיירות הישראלית להיפגע כתוצאה מפיטורים המוניים ולספוג הפסד כבד של ימי עבודה לאלפי עסקים בבתי מלון, מורי דרך, סוכני נסיעות, עובדי שדות התעופה, מסעדות ושורה רחבה של עסקים בינוניים וקטנים. נתונים נוספים שפרסמה הלשכה מציגים תמונת מצב חמורה עוד יותר בדמות איבוד 1.6 מיליון לינות תיירים בשנה, הפסד הכנסות שיסתכם ב-600 מיליון שקלים לעסקים הבינוניים והקטנים ועד להפסד של 5 מיליון ארוחות במסעדות או כרטיסי כניסה לאטרקציות תיירותיות.

גורם בלשכה ביקר בחריפות את התנהלות משרד האוצר בנושא הטלת המע"מ על התיירות ואף כינה אותה כ-"טיל מרסק ליכולתה של תעשיית התיירות להוות מנוע לצמיחת המשחק הישראלי". כמו כן מסרו בלשכה "כי הטלת המע"מ תביא לפגיעה קשה במועסקים ובעסקים באזור ירושלים רבתי ובפריפריה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: