אא

מפגינים מול בית רה"מ:"הצילו את התיירות"

מאות מפגינים מחו הבוקר מול משרד רה"מ בירושלים כנגד הכוונה להטיל מע"מ על תיירות נכנסת

| |

מאבק עובדי התיירות כנגד הטלת גזירות האוצר בדבר הטלת מע"מ על הענף עולה מדרגה.

בשעות הבוקר המאוחרות התאגדו מאות מפגינים, ביניהם עובדתי התאחדות המלונות, סוכני נסיעות, מורי דרך, נציגי איגוד המסעדות וחברות להשכרות רכבים, חברות אוטובוסים ונספחים נוספים, לאירוע מחאה קולני ורועש מול משרד ראש הממשלה בירושלים.

ההפגנה אותה אירגנה לשכת מארגני התיירות הנכנסת התנהלה ללא אלימות ובמסגרתה הניפו המפגינים עשרות שלטים עליהם נכתב בין השאר "חייבים להציל את התיירות", "גם אנחנו ריקי כהן" ו-"יש עתיד, לא בישראל".

ראשי הענף אשר נשאו דברים במהלך ההפגנה נצפו כעוסים במיוחד וסיפרו ל-"פספורט" על ההשלכות החמורות חלילה מבחינתם של הטלת המע"מ על הענף. "זהו גזר דין מוות לענף", סיפרו גורמים אשר נכחו בה ל-"פספורט". "המשמעות של צעד כזה היא מאוד פשוטה. 8000 עובדים יפוטרו ותתרחש ירידה דרסטית של 300 אלף תיירים שיגיעו לישראל מה שיגרום להאטת הצמיחה במשק, למיתון ולהגדלת הגירעון. חייבים להציל את התיירות".

לקראת סיום ההפגנה יצא אל ההמון הזועם שר התיירות, עוזי לנדאו שהבטיח לעשות מאמץ עליון במטרה להביא לביטול הגזירה הצפויה. "סקטור שמעסיק כמאה אלף איש כולל בירושלים ובפריפריה לא יכול להיפגע בצורה אנושה שכזו", סיפרו מקורבים לשר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: