אא

אנחת רווחה בענף התיירות לאחר ההחלטה לבטל את המע"מ על התיירות

תגובות וסיפוק מהחלטת הממשלה,התאחדות סוכני הנסיעות:"מברכים את ממשלת ישראל , האוצר ומשרד התיירות על ההחלטה", ראובן אלקס,מנכ"ל רשת פתאל:"שמחים שראשי המדינה הראו אחריות וחשיבה"

| |

החלטת הממשלה הבוקר לבטל את כוונת האוצר להטיל מע"מ על התיירות נכנסת גרמה לאנחת רווחה בקרב המלונאים ואנשי ענף התיירות.

התגובות האוהדות והברכות להחלטה לא אחרו לבוא , ובקרב כל המברכים רווחה הדעה כי הקרדיט הגדול הנו לשר התיירות ,עוזי לנדאו ,שפעל בנחישות לשנות את החלטת האוצר ובמהלך השבועיים האחרונים הוביל את המאבק שהיה "Must" לעתיד ענף התיירות ואלפי עובדיו .

תגובת התאחדות סוכני הנסיעות:"מברכים את ממשלת ישראל, האוצר ומשרד התיירות על ההחלטה לא לבטל את הפטור ממע"מ על תיירות נכנסת בישראל.

חברי החטיבה לתיירות נכנסת בהתאחדות מיהרו להודיע לעמיתים בחו"ל על ההחלטה, וכבר פועלים במרץ לנסות ולהשיב הזמנות שבוטלו בעקבות פרסום הכוונה לבטל את הפטור ממע"מ. מן ההתאחדות נמסר, כי מדינות תיירות מובילות בעולם שנקלעו למשבר כלכלי, כמו ספרד, יוון ועוד, מיהרו לתמרץ ולחזק את ענף התיירות כחלק מן הצעדים לפתרון המשבר הכלכלי. ההתאחדות מחזקת את ידי שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו, על עמדתו הנחושה נגד ביטול הפטור ממע"מ על תיירות נכנסת. במיוחד מברכת ההתאחדות על הצהרתו של שר התיירות, כי הוא רואה עצמו גם שר האחראי על תחום התעסוקה.

החלטת הממשלה מנעה פיטוריהם של אלפי עובדים. כבר ביום ראשון הקרוב ייפגשו יו"ר ההתאחדות קובי קרני ומנכ"ל ההתאחדות יוסי פתאל, ביחד עם חברי החטיבה לתיירות נכנסת, עם השר וצוותו, כדי לבחון ולתכנן דרכים לחיזוק העשייה התיירותית ועידוד תיירות הפנים והתיירות הנכנסת לישראל".

גם בקרב המלונאים נתקבלה החלטת הממשלה שלא להטיל בסופו של דבר את המע"מ על התיירים המגיעים לישראל בסיפוק רב.

ראובן אלקס מנכ"ל רשת פתאל שפעל רבות בנושא בשבוע האחרון,אמר הבוקר ל"פספורטניוז" בתגובה להחלטה:"החלטה נכונה, בסופו יום של יום אם היו מקבלים את ההחלטה, הדבר לא היה מוסיף כלום לקופת המדינה , אולי היו מכניסים כסף, אבל מספר התיירים היה יורד דרמטית, והדבר  היה מתקזז, אלפי עובדים היו מאבדים את מקום העבודה שלהם, 65% מהתיירות הנכנסת לארץ היא של צליינים שהיו מפסיקים להגיע לישראל".

אלקס הוסיף:"אנחנו שמחים שראשי המדינה הראו אחריות וחשיבה, ולא נגררו אחרי הגזירות שרצו להטיל אנשי האוצר".על העתיד, אומר מנכ"ל רשת פתאל:"כקרבניטים של הענף, אנחנו צריכים לחזק את מאמצי השיווק, ולהביא עוד תיירים לארץ, מה שישפר ויתרום עוד הכנסות לטובת המדינה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: