אא

טיול לשבת: המסוק שיגשים לכם חלום

הצעות נישואין בגובה אלפי רגל, מבט מקיף על ישראל מלמעלה ועד לחווית אקסטרים מטריפת חושים. "פספורטניוז" חושף את סיפורו של רוני מזל טוב, האיש שמגיע הכי קרוב ל אל בית האח הגדול

||| |||

עייפים מטיול רגלי מפרך? מאסתם בהפלגות? "פספורטניוז" מספק לכם השבוע טיול מיוחד לשבת שלא ישאיר אתכם אדישים. תכירו את חברת "ישראקופטר" בבעלותו של רוני מזל טוב המפעילה צי של לא פחות מ-8 מסוקים החורשים את הארץ לאורכה ולרוחבה ויהפכו את הטיול הבא שלכם לחוויה מעולם אחר.

תעודת זהות: רוני מזל טוב (53), תושב תל-מונד, מנכ"ל חברת ישראקופטר.

סיפור חיים: "עסקתי בעבר בתחום התיירות ומההיכרות עם הענף זיהיתי את הצורך של אנשים לרגש ולעשות דברים יותר מיוחדים לכיוון האקסטרים. באיזשהו שלב עלה לי רעיון לשלב את תחום המסוקים בצוותא עם חוויה תיירותית רגילה על מנת לא להיתקע בפקקים ולהצליח כמובן גם לרגש את הלקוחות. העיסוק הזה נותן לי סיפוק אדיר. עצם הידיעה שאני גורם לאנשים חוויה בלתי נשכחת של פעם בחיים, עושה לי טוב על הלב".

טיול מסוק: "הייחודיות בטיול בשילוב מסוק מאפשרת בעצם להמריא ולנחות בכל מקום שתבחר, לטוס מעל כל מקום שמתחשק וכמובן לבלות במרחב האווירי של ישראל. זאת למעשה אפשרות בלתי מוגבלת שדרכה ניתן להגיע למקומות מרוחקים בטבע שרכב לא יכול. מעבר לכך, בניגוד למטוסים קלים, מנועי המסוק יוצרים זווית של כמעט 360 מעלות לראיית הנוף".

נא להתנהג בהתאם: אל טיולי המסוק "השגרתיים" הוסיף בשנים האחרונות מזל טוב קונספט נוסף במסגרתו הנוסעים טסים מעל בית האח הגדול שבנווה אילן. "הייחודיות במסוק מאפשרת להגשים כמעט כל פנטזיה שלא תהיה. זיהיתי את הסקרנות האדירה שמייצרת תוכנית "האח הגדול" וכך נוצר לו המוצר. הלקוחות מחברים אירועים פרטיים כמו ימי הולדת, חגיגות בר/בת מצווה לשימוש בפלטפורמת המסוק כדי להעביר מסרים לדיירים בין אם בהדבקת שלטים גדולים על גוף המסוק או ביצירת קשר עין איתם.

בעונה הקודמת אפילו שיתפתי פעולה עם דידי הררי שהקדיש מחווה לנופר מור שהייתה דיירת בולטת והרים שידור במסוק מעל הבית. מבחינה תפעולית, כאשר מתקרבים אל בית האח אנחנו מנמיכים טוס באישור בקר הטיסה ומתקרבים הכי קרוב שאפשר לדיירים".

רומנטיקה: אחת האטרקציות הפופולאריות אותן מפעיל מזל טוב כוללת טיסה לאורך קו החוף אשר מסתיימת בהצעת נישואין מרגשת בשילוב הנוף המרהיב שמתהווים יחדיו לחוויה עוצרת נשימה. "הטרנד כיום הפך למאוד רומנטי. באמצע הטיסה אנחנו נוחתים על הצוק כשהשקיעה ברקע ומארגנים ארוחה שהוכנה על ידי אחד מהשפים שעובדים איתנו. אלו מסוג החוויות שאי אפשר לשכוח".

מחיר: 1000 ₪ לאדם לשעת טיסה.

המלצת "פספורטניוז": הזדמנות נהדרת להתנתק משגרת היומיום הלוחצת ולהתקרב מרחק "נגיעה" אל כוכבי הריאליטי הכי חמים של העתיד. מומלץ (!).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: