אא

אופיר טורס:"רוצים השנה את הגביע״

ארבעה ימים לפתיחת אליפות ״פספורטניוז״ בקט רגל בחסות ״אופן סקיי וההכנות בעיצומן - אמדאוס:״ רוצים גמר". גרופון:המטרה לעבור שלב "ובאיזי שאטל מבטיחים:"הולכים להפתיע״

| |

ארבעה ימים לתחילת אליפות הקט רגל של ענף התיירות והנבחרות השונות בשיא ההכנות.

האליפות של פספורטניוז ועיתון פספורט בשיתוף חברת ״אופן סקיי״ יוצאת לדרך ביום רביעי השבוע במתחם הגול טיים ביד אליהו בת"א. 14 נבחרות בארבעה בתים מתמודדות על 8 כרטיסים לשלב הבא. שתי הנבחרות הראשונות בכל בית עולות לשלב הבא.

ההכנות לאליפות נכנסו להילוך גבוה והיום נעשה הכרות עם בית א', בו מתמודדות: אופיר טורס, אמדאוס, איזי שאטל והמשתתפת בהופעת בכורה, גרופון.

נתחיל דווקא עם המשתתפת בהופעת בכורה, גרופון, יואב מירון, מנג'ר הנבחרת אומר לנו:"נפלנו בבית קשה מאד, הציפיות הן לעבור שלב. כולם אצלנו דרוכים, גרופון העולמית עומדת מאחורינו. ניסינו להביא מהם שחקני חיזוק אבל זה לא הסתדר".

יאיר מזור, מאמן-שחקן ומנהל אופיר טורס מכוון השנה גבוה:"אנחנו מצפים בקוצר רוח להתחלת האליפות,אנחנו מגיעים השנה לאליפות מוכנים מתמיד, אגרנו כוחות והמטרה השנה להסתער על הגביע".

מי שהוכיחה את עצמה באליפויות האחרונות היא אמדאוס. אולם , עמית פרנקו מנג'ר הנבחרת מספר על בעיות שצצו השנה:"הכוכב שלו שימי נפצע, שמוליק כהן שהיה אחד המנהיגים שלנו עבר לטרוולפורט, אבל נעשה את המקסימום ואם כל זה המטרה גם השנה להגיע לגמר ולקחת סוף סוף את הגביע".

הנבחרת הרביעית בבית, איזי שאטל, הבעלים ומנג'ר הנבחרת מיקי רז:"אנחנו לא חברה גדולה אבל נבוא לתת את הכל באליפות, אין לנו מה להפסיד. המטרה לשפר מיקום מהפעם הקודמת, אני מאמין בבחורים שלנו , עשינו הכנות טובות וההרגשה שאנחנו הולכים להפתיע״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: