אא

החל מחודש יוני קשרי תעופה תפעיל את הקו הישיר לסרדיניה

הטיסות ישווקו בלעדית על ידי החברה ,יורם מוטעי,מנכ"ל קשרי תעופה:"אנו צופים כי השנה יטוסו ליעד מעל ל-2500 איש אשר יהנו מהחוויה של האי"

| |

החל מה- 12 ליוני יחל לפעול קו טיסות השכר הישירות לאי סרדיניה שבאיטליה , זאת בעקבות הסכם שחתמה השנה חברת "קשרי תעופה עם חברת התעופה "מרידיאנה פליי".

האי סרדיניה נמצא מרחק של 3 שעות טיסה מישראל והוא מצטרף ליעד נוסף שנפתח השנה לישראלים על ידי קשרי תעופה באיטליה- קלבריה .

קשרי תעופה תשווק ליעד חבילות נופש בנות ארבעה עד שבעה לילות, כאשר הטיסות ינחתו בשדה התעופה הממוקם בעיר אולביה הנמצאת בחלקה הצפוני של האי. הקו יפעל בין החודשים יוני אוקטובר .

היעד החדש ישווק ע"י קשרי תעופה כחבילת נופש, חבילת טוס וסע וטיולים מאורגנים בטיסה שבועית . חבילות נופש לסרדיניה יימכרו במחיר של החל מ- 782 יורו לאדם ל-6 לילות במלון 4 כוכבים.

לדברי יורם מוטעי, מנכ"ל קבוצת קשרי תעופה: "לאחר שהיינו חלוצים בהפעלת טיסות לסיציליה וקלבריה, מצאנו לנכון לחשוף יעד חדש נוסף באיטליה שנחשבת ליעד אהוב על התייר הישראלי . אנו צופים כי השנה יטוסו ליעד מעל ל-2500 איש אשר יהנו מהחוויה של האי".

סרדיניה (Sardina) הוא האי השני בגודלו בים התיכון המצוי באגן המערבי של הים התיכון בין הים הטירני לבין הים הבלארי. שטחו של האי כ-24,000 קמ"ר ואוכלוסייתו מונה כמיליון וחצי תושבים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: