אא

אופיר טורס הגישה תביעה על סך 3.511 מיליון שקל נגד מנהלת כ"א לשעבר של החברה

בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בת"א טוענת החברה כי טלי קינג מנהלת כ"א לשעבר:"מעלה בתפקידה ופעלה בקנוניה יחד עם מקרוביה , לביצוע תרמית ולגניבת מיליוני שקל מהתובעת"

| |

חברת אופיר טורס הגישה לבית המשפט המחוזי בת"א תביעה על סך 3.511 מיליון שקל נגד מנהלת כוח האדם לשעבר של החברה טלי קינג ונגד מקורביה.

בתביעה טוענת בין השאר אופיר טורס כי בסוף חודש מרץ השנה התגלה לחברה כי: "קינג, במשך 8 שנים לפחות, מעלה בתפקידה ופעלה בקנוניה יחד עם מקורביה, לביצוע תרמית ולגניבת מיליוני שקל מהתובעת. זאת, תוך ניצול לרעה ובאופן פסול של מעמדה, סמכויותיה וכוחה בתובעת".

אופיר טורס טוענת בתביעה כי:"סכומי הגניבה הנ"ל הועברו לחשבונה ולחשבונות מקורביה. המעילה נעשתה בכך שהסכומים שנגנבו הוסוו כתשלום שכר לעובדים זמניים ומתחלפים שהיו עובדים פיקטיביים, שקינג יצרה במערכת השכר הממוחשבת של התובעת".

באופיר טורס אף טוענים בתביעה כי:"מעשה המעילה, התרמית והגניבה התגלה במקרה לאחר סיום עבודתה של קינג בתובעת והוא מתועד באופן חד משמעי במערכת השכר הממוחשבת של התובעת. מערכת זו תיעדה ושמרה גיבויים של הפעולות שנעשו ע"י קינג לרבות פעולות שנועדו למחוק את תיעוד פעולותיה".

בעקבות המקרה, אופיר טורס הקימה ועדת תחקיר הכוללת התייעצות עם משרד רו"ח ארנסט יאנג בנושאי תהליכים ובקרה והסיקה מסקנות לגבי הגברת תהליכי הבקרה ונהלי הפרדת תפקידים בחברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: