אא

עוזי לנדאו: "נחזק את התיירות הנכנסת ממדינות המזרח"

שר התיירות הפיח תקווה במסגרת נאום שנשא בוועידת התיירות הבינ"ל ושיבח את החלטת הממשלה לטרפד הטלת מע"מ על תיירות: "פגיעה בתיירות היא פגיעה באזרחים"

| |

הוועידה הבינלאומית השנייה לתיירות נפתחה הבוקר (שלישי) בבנייני האומה שבירושלים בנוכחות מאות מבכירי הענף בארץ ובעולם, ביניהם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת ואיל ההון היהודי- אמריקני, שלדון אדלסון בעל השליטה בחברת "לאס וגאס סאנדס" המפעילה בתי מלון ברחבי ארה"ב והמזרח הרחוק.

את הוועידה עצמה פתח שר התיירות, עוזי לנדאו מי שלא מכבר הצליח למנוע הטלת מע"מ על תיירות נכנסת במסגרת גזרות התקציב הקרוב שהתייחס למאמציו אשר נשאו פרי. "השנים האחרונות לימדו אותנו דרך המשברים הכלכליים והחובות הלאומיים ברחבי אירופה והעולם כי ערך התיירות הוא רב ומשמעותי", הבהיר.

"הוכחנו שלא נסכים לפגיעה בתעשייה שכזו. מבחינתנו פגיעה בתיירות היא פגיעה בכל האזרחים, החל מעובדי בפריפריה, אנשי עסקים, יזמים ועד למשקיעים הגדולים. לשמחתי הממשלה הוכיחה אחריות כשביטלה צעד שכזה שעלול היה להוות אסון לענף כולו בנוסף לרפורמת השמיים הפתוחים אשר תפחית משמעותית את מחירי הטיסות היוצאות עבור הלקוח הישראלי".

לנדאו המשיך להתייחס למטרות ויעדי המשרד תחתיו בקדנציה הקרובה. "התיירות הישראלית עדיין רחוקה מלממש את הפוטנציאל שלה. על מנת להתקרב לשם אנו מחויבים להגביר את פעילויות השיווק והמיתוג לצד השקעה באזורים נוספים בעלי פוטנציאל".

ומה לגבי העתיד? "הלב והנשמה של התיירות הישראלית הייתה ועודנה נשארה על הישראלים עצמם", הסביר לנדאו אך מיד דאג לסייג את דבריו. "יחד עם זאת נמשיך לפעול בכל הדרכים האפשריות על מנת למשוך תיירים מכל מדינות העולם החופשי, כולל חיזוק התיירות הנכנסת ממדינות המזרח הרחוק כמו סין והודו ודרום אמריקה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: