אא

נתניהו: "המטרה: 10 מיליון תיירים תוך עשור"

רה״מ נאם בוועידת התיירות הבינלאומית בי-ם , בנט: "רחוקים ממימוש הפוטנציאל התיירותי"

|| ||

וועידת התיירות הבינלאומית בירושלים נכנסה היום (רביעי) אל יומה השני, כאשר לצד בכירי ענף התיירות בארץ ובעולם, הצטרפו גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר הכלכלה והמסחר, נפתלי בנט.

נתניהו שיבח בפתח דבריו את חשיבות קידום ענף התיירות בישראל. "ישראל מובילה בצמיחה, במציאת מקומות עבודה ומובילה בכלכלה מבין מדינות ה-OECD. אני בהחלט מתרגש מהתקדמות והפעילויות שאנחנו מבצעים במסגרת תחום התיירות. קיים פוטנציאל להכפיל את מספר התיירים המגיעים לישראל. הכפלנו אותו כבר מ-1.5 מיליון ל-3 מיליון בשנה. המטרה הבאה תהיה להגיע למספר של עשרה מיליון תיירים תוך עשור. צעד שיוכל לייצר אלפי מקומות עבודה חדשים".

בנוסף התייחס ראש הממשלה לטרפוד מהלך שנועד לאפשר הטלת מע"מ על תיירות ולרפורמת "שמיים פתוחים" שאושרה לאחרונה. "המעט שאנחנו כממשלה יכולים לעשות הוא לא לעמוד בדרככם וזה לא קל", אמר בפנייה אישית אל לאנשי התעשייה שנכחו באולם. "אישרנו את מדיניות השמיים הפתוחים וויתרנו על המע"מ לתיירות, מה שמוכיח את המחויבות הגדולה שלנו לתעשייה. צריך להגן על התיירות כי היא חשובה לנו מאוד".

לצד נאומו של נתניהו, נשא דברים בוועידה גם שר הכלכלה והמסחר , נפתלי בנט שאמר: "המשימה שלנו היא שכמה שיותר אנשים יוכלו לראות את הנכס המדהים הזה שנקרא ירושלים. אנחנו מדברים עסקים. עם כל הכבוד, שלושה מיליון תיירים מתוך פוטנציאל של מיליארד זה מעט מדי. אנחנו בהחלט יכולים לעשות הרבה יותר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: