אא

הפסדים קלים לישרוטל ברבעון הראשון: פחות מ-2 מיליון שקלים

רשת המלונות הציגה שיפור בכל הפרמטרים. ההכנסות זינקו ל-206.2 מיליון שקלים , הקמת השלד למלון בירושלים תחל בחודשים הקרובים

| |

רשת מלונות ישרוטל סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2013 בהפסדים קלים.

בדיווח שהוגש אמש (רביעי) לבורסה לניירות ערך בתל אביב הציגה החברה אמנם נתון שלילי למראית עין לפיו ספגה בארבעת החודשים הראשונים של השנה הפסד של 1.817 מיליון שקלים, אך בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד מדובר בקיזוז של כמעט 10 מיליון שקלים (11.787 מיליון).

הרשת בראשות המנכ"ל, ליאור רביב הציגה שיפור בכל הפרמטרים.

ההכנסות זינקו לסך של 206.2 מיליון שקלים לעומת סך של 166.5 מיליון אשתקד.

הרווח הגולמי צמח ל-36.4 מיליון (17.3 אשתקד), כאשר גם הוצאות המימון גדלו לסך של 3.546 מיליון שקלים לעומת 363 אלף שקל בראשית 2012.

גורמים ברשת הסבירו את גידול ההכנסות כתוצאה ממועד חג הפסח שהתקיים במהלך הרבעון הראשון של השנה והתאפיין בתפוסות מלאות ובמחירים גבוהים יחסית לממוצע השנתי, גידול בפעילות מלון ישרוטל ספורט וישרוטל גנים שהיו סגורים לשיפוצים ברבעון המקביל אשתקד וכן בניכוי ירידה במחזור ההכנסות של מלונות שהיו סגורים גם הם לשיפוצים (ישרוטל לגונה, ישרוטל ים סוף וישרוטל המלך שלמה).

גם באגף ההוצאות נרשם גידול לעומת הרבעון הראשון של 2012 אשר נאמדו על סך 35 מיליון שקלים לעומת 30 ברבעון המקביל. הגידול נבע שוב ממלונות שהיו בשיפוצים ברבעון הקודם, הוצאות טרום הפתיחה של מלון רויאל ביץ' תל אביב וספא כרמים כולל השפעות חג הפסח. כן גדל סך הוצאות הפחת ותשלומים לבעלי מלונות בין הרבעונים מ-22 מיליון ל-18 מיליון שקלים.

בנושא אחר, ברשת מתכוננים במרץ לקראת הקמת מלון ישרוטל בירושלים. בחברה ציינו כי הם נמצאים כבר בשלב הדיפון והחפירה וכי שלב הקמת שלד המבנה תחל כבר בחודשים הקרובים. נכון ל-31 למארס 2013 סעיף התשלומים על חשבון מקרקעין הסתכם ב-146.3 מיליון שקלים כולל תשלומים על חשבון מקרקעין המיועדים לדירות מגורים בסך 51.5 מיליון שקלים.

עד כה מימנה ישרוטל את השלב הראשון ממקורותיה הכספיים. כיום היא פועלת להעמדת מסגרת אשראי לליווי הפרויקט. סך התקציב המשוער הינו סביב 460 מיליון שקלים לפני תמורה צפויה ממחירי הדירות ומענקי השקעה (סכום נטו של כ-320 מיליון שקלים).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: