אא

הסוף לגזלנים בחופי ת"א?

עיריית תל אביב תפתח במלחמת חורמה כנגד סיירת "הגזלנים" מפקיעי מחירים

| |

עיריית תל אביב הודיעה הבוקר (שני) על פתיחת מבצע מקיף במטרה להביא לסיומה של תופעת "הגזלנים" המפקיעים מחירים בקיוסקים ובמזנונים הממוקמים בסמוך לחופי הים של העיר.

בהתאם להחלטה משותפת של ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי וחברת "אתרים" האמונה על תפעול החופים, תחל לפעול כבר בתקופה הקרובה "סיירת חופים" מיוחדת שתפקידה יהיה לסלק את המפעילים "הפיראטיים" מחופי העיר ולמנוע תשלום עודף על מוצרי יסוד כגון שמשייה, מיטה וכיסא שיזוף. הסיירת שתורכב ממספר פקחים תפקוד בהפתעה במהלך ימי חול וסופי שבוע את החופים, כאשר זכיין שיסטה מהמחירון ייקנס בסך שך 10,000 שקלים וחוזה הזיכיון שלו לא יחודש באופן אוטומטי.

מנכ"ל חברת אתרים המפעילה את חופי תל אביב, איתמר שמעוני התייחס למבצע והביע דעה נחרצת. "כבר לפני 4 שנים הנהגנו בשיתוף עם העירייה נוהל של גביית מחירים אחידים בחופי הים. כל מי שביקש לשכור כיסא או שמשייה עליו לדעת שיש מחירון אחיד לכל מתקני החוף. צר לנו כי יש מפעילים חצופים שמבקשים להרוויח על גבם של המתרחצים. אנחנו רואים בחומרה רבה כל הפרה של חוזה הפוגעת במדיניות "הסבר פניך למתרחץ ולתייר".

שמעוני המשיך לפרוס את משנתו והציג את מלחמת החורמה העתידית אותה תבצע סיירת מיוחדת שתפעל למיגור התופעה. "החלטנו לא לעבור כך יותר לסדר היום. לא יעלה על הדעת שאנשים מגיעים לבילוי חינמי ונאלצים בעל כורחם להיפרד מעשרות שקלים".

להלן המחירון הבסיסי עבור מוצרי יסוד בחוף הים: בקבוק מים מינרלים – 7 ₪, שלגון (קרטיב קרח) 5 ₪, פיתה/סנדוויץ' עם חומוס/סלטים – 12 ₪, מיטת שיזוף – עד 12 ₪, כיסא שיזוף - 6 ₪ ושמשיה – עד 6 ₪.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: