אא

לאחר כישלון המכרז - שמוליק צוראל: "צריך לעבור לדירוג אורחים"

מנכ"ל התאחדות המלונות ל-"פספורטניוז": "שיטת דירוג הכוכבים עברה מהעולם"

| |

המלונאים לא הביעו אכזבה מכך שמכרז דירוג בתי המלון נכשל. מתחילה המלונאים הביעו התנגדות להליך, אך שיתפו פעולה.

יש לציין כי גם החברות הבינלאומיות השונות לא התלהבו להיכנס למכרז על דירוג בתי המלון, לכן גם המבחר שמשרד התיירות קיבל ע"י החברות שנגשו למכרז היה בהתאם.

שמואל צוראל, מנכ"ל התאחדות המלונות, אמר היום "לפספורטניוז" על כישלון המכרז כי: "התאחדות המלונות מתחילת הדיונים על הדרוג חזרה ואמרה שהדרוג של בתי מלון בשיטה של כוכבים הינו ישן וכבר לא מקובל לעומת דירוג האורחים שמקובל כיום. צריך לעבור לשיטה החדשה, דרוג כוכבים היה מקובל בתקופה שבה מידע לא היה כל כך זמין, כיום כל אחד מצויד באינטרנט ויש לו שפע של אפשריות בדיקה, ודירוג האורחים זה הדבר הנכון והטוב לעשות".

על המכרז שבוטל, אומר צוראל: "מן הסתם יצטרכו לכתוב מכרז חדש עם תנאי סף אחרים, ללמוד מה הם הדברים בהם לא עמדו החברות, ומנגד להגמיש אולי את התנאים כדי לאפשר ליותר חברות בינלאומיות לגשת אליו".

בתוך כך, שמואל צוראל גם מברך את יו"ר ועדת החינוך והספורט של הכנסת, ח"כ עמרם מצנע, שקבע כי התקנות לפטור מחובת מדריך בחדרי כושר בבתי מלון, תובאנה לאישור הוועדה בתוך חודש ימים.

צוראל: "ממשלת ישראל אימצה בנובמבר האחרון את מסקנות ועדת בר-ניר להוזלת עלויות הנופש בארץ. הוועדה דנה, בין היתר, בעודף רגולציה, מיסוי חריג והוצאות יוצאות דופן, עימם מתמודדים המלונאים בישראל. הממשלה הסמיכה את משרד התיירות, לפעול לשינוי המצב הקיים, לרבות ביטול של רגולציה מיותרת".

לדברי צוראל: "הגיע הזמן לקדם בחקיקה את החלטת הממשלה ואת המלצות ועדת בר-ניר ולהוזיל את עלויות הנופש בישראל, באמצעות הפחתת עלויות התפעול של בתי המלון בארץ. גם בעולם כבר ויתרו על חובת העסקת מדריך בחדרי כושר, כדי להוזיל את עלויות הנופש, מבלי לגלגל את ההוזלה לצרכן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: