אא

רשות הפיקוח: קבוצת גדיש תנהל פרויקט הקמת 2 בתי מלון ברעננה ופ"ת

הקבוצה תנהל את תהליך ההקמה עבור מלונות "פרימה" בהיקף של 90 מיליון ש"ח

| |

ממשיכים להתרחב: קבוצת גדיש המתמחה בניהול, תיאום ופיקוח על פרויקטים הנדסיים תנהל את הליך הקמתם של שני בתי מלון שייפתחו לראשונה בפתח תקווה ורעננה בהיקף של כ-90 מיליון שקלים עבור רשת "פרימה" ובשיתוף עם משקיעים פרטיים נוספים.

את הקמת המלונות תנהל "גדיש" בסיועם של האדריכלית לאה רובננקו בקומות העליונות של "מגדל המילניום" ברעננה. עפ"י התחזית צפוי המלון להיבנות בדרגת חמישה כוכבים ולכלול 150 חדרים וסוויטות, אולם אירועים ובריכת שחייה בהיקף כולל של כ-50 מיליון שקלים.

מלון נוסף כאמור ייבנה גם באם המושבות, פתח תקווה במגדל שיתנשא מעל קניון אובנת. גם כאן מדובר על מלון ברמת חמישה כוכבים שייבנה בין הקומות ה-13 עד ה-18 בנגישות ישירה ופרטית ובלא קשר ליתר קומות המשרדים. המלון צפוי לכלול 120 חדרים וסוויטות, לובי מפואר בכניסה, אולם ישיבות וחדר אוכל רזרבי לקבוצות גדולות, גלריה ומסעדה, טרקלין עסקים בקומה העליונה ובר במפלס הגג. עלות הפרויקט: כ-40 מיליון שקלים.

"אחד מתחומי ההתמחות הבולטים של גדיש הוא פרויקטים רחבי היקף בתחום התיירות והמלונאות, לרבות פרויקטים בעלי עיצוב חזותי מורכב ומרכזי למבקרים ותיירים", הצהיר רוני סרי, מנכ"ל קבוצת גדיש לאחר פרסום ההודעה על הזכייה במכרז לניהול פרויקט הקמת המלונות.

כידוע, לאחרונה זכתה הקבוצה בשותפות שווה עם קבוצת ברן הנדסה במרכז רשות שדות התעופה לניהול הקמת נמל התעופה בתמנע. כמו כן מעורבת החברה בניהול פרויקטים לבניית 14 בתי מלון בכל רחבי הארץ בהיקף כספי של כמיליארד שקלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: