אא

רשת אטלס מתרחבת: פתחה שני מלונות חדשים בי-ם וחיפה

עלות ההשקעה בהקמתם: כ-60 מיליון שקלים

| |

רשת מלונות הבוטיק אטלס בבעלות לסלי אדלר ודני ליפמן ממשיכה להתרחב עם פתיחתם לאחרונה של שני מלונות חדשים בירושלים וחיפה.

הראשון אשר נפתח בחודש מארס האחרון בעיר הבירה מוגדר כמלון בוטיק בסגנון קולוניאלי ברוח שנות ה-30 ומכיל 54 חדרים בהשקעה כוללת של מעל 35 מיליון ₪. כל חדרי המלון ממוזגים וכוללים טלוויזיה בכבלים, מקרר, כספת, טלפון ורשת אינטרנט אלחוטי (WI-FI) ללא תשלום.

לצד פתיחתו של המלון בעיר הבירה, חנכה הרשת גם את מלון הביי קלאב בחיפה. אשר הוקם בבניין היסטורי לשימור והשתלב במסגרת פרויקט "כיכר העיר" של עיריית חיפה לפיתוח האזור בעלות כוללת של 25 מיליון שקלים. המלון ממוקם רחוב חסן שוקרי 7 כולל 52 חדרים, ביניהם כאלו הצופים לנוף המפרץ, דופלקסים ופינות ישיבה. אטרקציות המלון כוללות בנוסף ארוחת בוקר המוגשת בטרקלין הפונה לגינה, לובי, לאונג' וחדר כושר המשתרעים על שטח של 2500 מ"ר בנוי.

כזכור בימים אלו נפתח המלון לאחר סיום עבודות השיחזור בו והפיכתו למלון בוטיק בהשקעה משותפת עם היזם ישראל לוי שרכש את המבנה. רשת מלונות אטלס אשר חתמה עם לוי על הסכם שיתוף פעולה תנהל המלון לתקופה של 20 שנה. את המלון ינהל ארז נופר. מחיר הרצת המלונות בחודשים הקרובים (כולל יולי-אוגוסט) יעמוד על סך של 700 ₪ לזוג כולל ארוחת בוקר. מחיר ליחיד כולל ארוחת בוקר – 650 ₪.

בכך מגדילה הרשת את אחיזתה לאורך מרבית רחבי הארץ בתל אביב (הרמוני, ארתור, שלום, מלודי, סנטר שיק, סינמה, ארטפלוס וטל), חיפה (ביי קלאב), צומת צריפין/נתב"ג (שדות) ואילת (נובה לייק).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: