אא

"ענף הנסיעות לא ערוך להורדת העמלה של אל על"

בחודש יולי תוריד אל על את עמלת הסוכנים ל- 5% , הסוכנים מתוסכלים

זה אוטוטו קורה, בתחילת חודש יולי חברת אל על תפחית את העמלה המשולמת לסוכני הנסיעות מ-7% ל- 5%, מסתבר שהשוק כלל לא נערך לכך.

משיחות עם סוכנים בכירים וסיטונאים עולה כי חלק ניכר מהם כלל  אינו יודע כיצד להתמודד עם המצב החדש ועדיין לא החליט האם לגלגל את הפחתת העמלה על הלקוח. מה שנוצר כעת הוא "שהאחד ממתין לראות מה השני יעשה", אמר סוכן בכיר ל"פספורטניוז" הבוקר.

בנוסף , טוענים הסוכנים כי  הם מתקשים להתמודד מול השיווק הישיר והאגרסיבי של אל על , לטענתם המכירה הישירה של אל על עולה בעקביות מדי חודש .

סוכן אחר תיאר את המצב: "המצב קשה מבחינת הסוכנים, אל על במכירה הישירה מציעה תשלומים ללקוחות והטבות נוספות , סוכנים לא יכולים עם 5% עמלה לתת תשלומים ולשלם את עמלת חברות האשראי, המשמעות הינה שאנחנו צריכים להביא כסף מהבית".

סוכן נוסף הוסיף : "אם באל על לא יכנסו לתמונה הם עלולים לקבל מצב בו סוכנים יפסיקו למכור אותם , הסוכנים מבינים שהם לא יכולים להתמודד מול האמצעים של החברה ".

תגובת אל על:" לאל על שיתוף פעולה פורה וארוך שנים עם סוכני הנסיעות. אנו מקפידים ונמשיך להקפיד על תחרות הוגנת בכל הקשור להטבות הניתנות בערוצי ההפצה השונים. אנו מאמינים כי בזכות השיפורים שהכנסנו בתוכנית עמלות המחזור, סוכני הנסיעות אשר ימשיכו למכור את אל על יעלו את רמת הרווחיות שלהם "

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: