אא

עם הפנים למכבייה: אל-על תטיס את הספורטאים ארצה

לקראת המשחקים שייפתחו בחודש הבא התגייסה החברה להטיס את אלפי משלחות הספורטאים והמלווים. בין האורחים הנכבדים: כוכב ה-NBA אמארה סטודמאייר

| |

כחודש לפני פתיחת משחקי המכבייה ה-19 אשר תאגד מגוון רחב של ספורטאים יהודים מרחבי העולם, הודיעה היום (ראשון) חברת אל-על כי תתגייס למבצע מיוחד במסגרתו תאפשר את הטסתם ארצה של אלפי הספורטאים ומלוויהם באמצעות טיסות סדירות ואף מיוחדות.

"מאז היווסדה של אל-על שזורה פעילותה של החברה באירועים בעלי חשיבות לאומית באשר הם", הדגיש מנכ"ל אל-על, אליעזר שקדי. "גם לאחר הפיכתה לחברה פרטית, ממשיכה אל-על להוות גורם מוביל ולאומי של ישראל. אנו גאים בהיותנו החברה המובילה והרשמית של משתתפי המכבייה ה-19. אל-על רואה ערך רב בחיבור למכבייה המעודדת תנועה לישראל מכל תפוצות העולם היהודי".

גם יו"ר המכבייה, אמיר פלד לא נשאר חייב והתייחס בשביעות רצון להתגייסות אל-על בסיוע לוגיסטי למשחקים. "המכבייה הקרובה עומדת להיות הגדולה והמאתגרת מהמכביות כולן. זהו אירוע הספורט השלישי בגודלו בעולם ותרומתו לכלכלה הישראלית, לתיירות ולקשר בין ישראל לתפוצות הינו עצום. אנו רואים בעצם השותפות עם אל על כצעד אסטרטגי".

ומה עם קצת מספרים. בעוד פחות מחודש (18.7) ייפתחו משחקי המכבייה ה-19 אשר יאגדו בתוכם אלפי ספורטאים יהודים מ-80 משלחות מרחבי העולם, 42 ענפי ספורט שונים ו-4 קטגוריות גיל לאירוע.

פרט פיקנטרי ומעניין נוסף במשחקים יאפשר מפגש פנים מול פנים עם מספר כוכבי ספורט שלא פוגשים כל יום. ביניהם הכדורסלן אמארה סטודמאייר המשחק בקבוצת ניו יורק ניקס בליגת ה-NBA, מייק קינן (כוכב ליגת הפוטבול האמריקנית NHL) וג'וש בינסטוק שחקן נבחרת כדורעף החופים של קנדה באולימפיאדה הקרובה בריו 2016.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: