אא

"ענף המלונאות משווע לעתודה ניהולית"

כך הבהיר ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות פתאל במסגרת יום עיון במכללת כנרת

| |

כשעיניהם של עשרות תלמידים נשואות אליו העביר במהלך השבוע שעבר ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות פתאל, הרצאה מקיפה בנושא ענף המלונאות והתיירות עבור סטודנטים במכללה האקדמית כנרת אשר עתידים לחבור אל התחום בשנים הבאות.

אלקס הישיר מבט אל הסטודנטים והבהיר את המצוקה הקשה בה מצוי הענף בכל הקשור לעתודה ניהולית. "ענף המלונאות משווע לעתודה ניהולית", הצהיר בפניהם והוסיף. "אני רואה בכל אחד מהסטודנטים אשר יושבים כאן לפניי כמי כבעלי פוטנציאל להשתלב בתחום בכלל וברשת פתאל בפרט.

בעודו מציג את פרופיל ההתקדמות המהיר בענף המלונאות, טען אלקס כי אין מקצוע מרתק יותר המעמיד בפניו עובדיו הזדמנויות לפיתוח קריירה, מאשר ענף התיירות והמלונאות כאחד. על מנת להעניק גם פרקטיות לדבריו, הכריז אלקס על מתן שבע מלגות לימודים מטעם הרשת לכל סטודנט הלומד במכללה האקדמית כנרת ועובד במקביל באחד ממלונות פתאל הפזורים ברחבי הארץ.

לאחר דבריו של אלקס, התפנה גם מנהל מחלקת התיירות והמלונאות במכללה, ד"ר אלון גלבמן לפרוס את משנתו. "במסגרת עבודות הסמינריון והקמפוס ניתנות לסטודנטים הזדמנויות לבחור נושאים מרתקים אשר מסקרנים אותם במיוחד. אני בטוח כי המטען הרב המצטבר אליו נחשפים הסטודנטים, תורם רבות ליכולת שלהם לפתח קריירה של מצויינות והצלחה בענף התיירות והמלונאות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: