אא

טעוני שיפור: היעדר רווחים נלווים למלונות ארה"ב

בניגוד לחברות התעופה אשר רשמו זינוק בשנה החולפת, סיימו מלונות ארה"ב את החציון הראשון של 2013 ללא רווחיות על שירותים נלווים. הסיבה: הלקוחות מעדיפים להשקיע באיכות החדרים

ניו יורק צנחת למקום השישי בדירוג | ניו יורק צנחת למקום השישי בדירוג |

בעוד חברות התעופה האמריקניות דיווחו בשנה האחרונה על גידול נרחב (פי ארבעה) במתן מגוון רחב של שירותים נלווים החל מארוחות, חיבור לרשת WIFI בתוך המטוס ואפשרות לשמירת מקומות מועדפים במהלך הטיסה, נדמה כי בכל הקשור לענף המלונאות בארץ הדוד סם, הרי שהתפוח נפל הרחק מן העץ.

על פי מחקר שביצעה חברת הייעוץ האמריקנית PKF עולה כי חרף עלייה נאה אשתקד של 4.4% ברווחי החדרים במלונות השונים הפזורים ברחבי המדינה, נשמרת מגמה מאוזנת-שלילית בכל הקשור לשירותים נלווים, כגון השכרת שטחי המלון לזכיינים (חנויות מזכרות או מפעילי דוכנים), חיובים על שיחות טלפון, שירותי WIFI, חבילות בידור בחדרים ושירותי חנייה (ירידה של 0.8% לעומת 2011).

הסיבה לנתונים החלשים יחסית נעוצים לצד הקדשת מירב תשומת הלב וההעדפות האישיות על ידי הלקוחות בחדרים האישיים ומדיניות פרטנית של כל מלון לגופו אשר כללה במקרה הצורך וויתור על שירותים נלווים במטרה לדלל הוצאות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: