אא

גמר אליפות הקט רגל של ענף התיירות יום חמישי השבוע

החל מהשעה 17:00 במתחם הגול טיים ביד אליהו, תוכתר האלופה החדשה של הענף במסגרת אליפות פספורטניוז, "ליגת אופן סקיי" , אמדאוס: ״הולכים על הגביע, קשרי תעופה:״מנצל את היעדרות מלך השערים של אמדאוס״

| |

זהו, אחרי ההכנות הרבות בשבועות האחרונים, ביום חמישי הקרוב תוכתר האלופה החדשה של ענף התיירות בקט רגל במקום האלופה היוצאת אי.די.בי תיירות שהודחה בשלב המשחקים הראשון. החל מהשעה 17:00 יתקיימו משחקי רבע הגמר במתחם הגול טיים ביד אליהו, ולאחר מכאן משחקי חצי הגמר, עד הגמר הגדול.

בסיום המשחקים תוכתר האלופה החדשה של אליפות פספורטניוז- "ליגת אופן סקיי".

בסיום המשחקים אף יוכתר השחקן המצטיין של האליפות, ומלך השערים שלה. משחקי רבע הגמר יפגשו את:אמדאוס מול קשרי תעופה, נזרין טורס מול השטיח המעופף, רשת פתאל-ארקיע, ורשת ישרוטל מול אופיר טורס. אין ספק שהמשחק שמפגיש את אמדאוס עם קשרי תעופה צפוי להיות מרתק. עמית פרנקו המנג'ר של אמדאוס מבטיח :" אנחנו הולכים על הגביע ,בגלל הדחייה של האליפות השחקן הכי חשוב שלנו צחי שלום מלך השערים ייעדר כי הוא יהיה באותו זמן בחו"ל. אנחנו מקווים להסתדר ולהגיע בלעדיו לגמר. אחרי ההגעה לגמר אלוהים גדול". מנגד, אלון קצב המנהל של נבחרת קשרי תעופה מספר כי :" אנחנו מתרגשים לקראת רבע הגמר ומקווים לנצל את ההזדמנות שמלך השערים של אמדאוס חסר ולקחת להם את המשחק. אנחנו כבר עושים אימונים במשך שבועיים ומתכוונים בכל הכוח להגיע לגמר. באים להילחם כמו שלא ראו עד היום".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: