אא

לא רק קרם הגנה: שימוש חכם בקיץ גם לטלפון הנייד

הנחת הטלפון במקפיא לקירור מהיר, הכנסה לקערת שיבולת שועל במקרה של הירטבות ועד לאפליקציית איתור מכשירים גנובים. חברת Qualcomm מציגה את המדריך המלא להתמודדות קיצית עם הסמארטפונים שלנו

| |

הקיץ כבר כאן, הלחות בשיאה והזיעה ניגרת. מעבר לסכנות הטמונות מהשמש הקופחת, מספקת השבוע חברת הטכנולוגיה הסלולארית והאלחוטית, Qualcomm מגוון טיפים ואזהרות בטיחות לשימוש בטלפון הנייד בימים לוהטים אלו. "פספורטניוז" מקבץ לכם את הטובים שביניהם:

כיצד למנוע התחממות יתר של הטלפון?

ייתכן שחום הקיץ אכן מסייע לנפש, אולם בכל הקשור להתקנים הניידים שלכם מדובר דווקא בסכנת נפשות. ידוע כי יעילות תרמית מהווה נקודת תורפה משמעותית בטלפונים חכמים ובטאבלטים.

לכן במטרה לקרר את הטלפון הנייד יש להניח אותו במקפיא לקירור מהיר או לחילופין ניתן לנקוט באמצעי מניעה. הכיצד? הרחקה מאור שמש ישיר על ידי הסתרתו באמצעות מגבת חוף או כיסוי אחר כלשהו.

הטלפון נפל למים? לא הכול אבוד

אם יש שילוב קטלני המדיר שינה מעיניו של כל בעל/ת סמארטפון הוא ללא ספק המפגש המחריד בין מים לטכנולוגיה. במידה ואכן "הנורא מכל" התרחש והטלפון נפל לבריכה/לים/כל מקור מים אחר, יש להכניסו בהקדם האפשרי לתוך קערת שיבולת שועל או אורז יבש (לא מבושל).

ביצוע יותר פעולה עם פחות טעינה:

תקופת הקיץ רוויה בפעילויות מחוץ לבית. יום יכול להתחיל בחוף הים, להימשך בפיקניק על הטיילת ולהסתיים בהופעה בפארק. המכנה המשותף: היעדר מקור חשמל להטענת הטלפון הנייד.

אז מה עושים?

לשם כך ייצרה Qualcomm אפליקצייה חינמית בשם "BaterryGuru" המיועדת לאנדרואיד עבור התקנים המופעלים באמצעות Snapdragon המשפרת את חיי הסוללה הן באמצעות התוכנה והחומרה כאחד. האפליקציה לומדת את אופן הפעולה של המשתמשים ומתאימה את הגדרות הטלפון החכם במטרה למזער פעילויות ברקע, זאת מבלי להשבית את תכונותיו. 

הטלפון נגנב? אל תאמרו נואש

אין דבר מרגיז יותר מלאבד את הטלפון החכם. למרבה המזל, רוב מערכות ההפעלה של הטלפונים החכמים מציעות שירותים מובנים בחינם במטרה מוצהרת לסייע במעקב אחר טלפון שאבד. המלכוד היחיד הוא פשוט לא להתעצל ולהקדיש מספר דקות מועט כדי לוודא שהטלפון אכן מוגדר היטב וכי ניתן יהיה לאתר אותו במקרה חירום. הפתרון: הורדת האפליקציה החינמית Lookout.

הסוף לשריטות בטלפון הנייד

נפילה של טלפון חכם מהידיים הינה תופעה שכיחה למדי, לרבות כשמדובר בבילוי בחוף הים. אם נוסיף לכך קרם הגנה, מים וקוקטיילים כבר מדובר במתכון ברור לצרות הכוללות חלילה נפילה אל הקרקע ו/או שריטה.

על מנת להימנע מעוגמת נפש שכזו קיימים בשוק מגוון אביזרים ל-"הגנה מפני שריטות" כגון מגנים פשוטים וזולים הניתנים להדבקה על הצג מבלי לפגום במכשיר. כך לדוגמא מגני מסך כמו ZAGG invisibleSHIELD או Armortech יכולים להגן על הצג מפני כל נזק מקרי שייגרם לצמיתות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: