אא

משרד התיירות: מכרז דירוג בתי המלון ייצא לדרך בשבוע הבא

כזכור, המשרד הבטיח שהמכרז המתוקן ייצא עד סוף יוני. השינויים העיקריים במכרז: חברות חסרות נסיון בדירוג  יוכלו לגשת למכרז, לאחר שבוטלה דרישת סף מינימלית של מספר בתי מלון שהחברה דירגה בעבר

| |
במשרד התיירות מבטיחים היום (רביעי) כי עד לתחילת השבוע הבא ייצא המכרז המתוקן לדירוג בתי המלון. לאחר שהמכרז הקודם כשל כי אף חברה לא עמדה בקריטריונים, במשרד התיירות הכריזו כי עד לסוף חודש יוני ייצא המכרז החדש.

במשרד התיירות משלימים את הכנת המכרז, ומציינים כי המכרז אמור לצאת בתחילת השבוע הבא. השינויים העיקריים במכרז החדש הם בכך שהחברות שייגשו למכרז לא יצטרכו להוכיח שיש להן נסיון בדירוג מלונות ולא יצטרכו לעמוד במספר סף של מלונות שהן דירגו בעבר.

השינויים נובעים מכך, שרוב החברות העוסקות בתחום זה לא עשו את עבודת הדירוג בעצמן, אלא היו שותפות להכנת הליך הדירוג בדרך זו או אחרת, אך לא באופן רשמי כחברה המדרגת.

בנוסף, במכרז הקודם דרשו מהחברות המדרגות ניסיון של דירוג 100 בתי מלון לפחות, סעיף שגרם לכך שאף חברה לא הצליחה לעמוד בקריטריון זה. במכרז החדש לא יהיה מספר מינימום של מלונות שהחברה דירגה.

שר התיירות עוזי לנדאו הוכיח שהוא לא נכנע ללחצים, למרות שמספר גורמים ניסו להשפיע על משרד התיירות שלא להוציא לפועל את מכרז דירוג בתי המלון, בעקבות כשלון המכרז הקודם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: