אא

תתחילו לספור כוכבים: מלונות ישראל ידורגו ב-2014

לאחר מכבש לחצים הודיע משרד התיירות על קיום מרכז חדש לדירוג המלונות

| |

מיישרים קו עם אירופה. לאחר מכבש לחצים מאסיבי שהופעל על בכירי משרד התיירות בחודשים האחרונים, החל הבוקר (חמישי) לפרסם המשרד מכרז מחודש לבחירת חברה שתדרג את בתי המלון בישראל לפי שיטת הכוכבים.

המכרז החדש שונה בתנאי הסף מהמכרז הקודם בכך שהוסרה הדרישה לניסיון של החברה ומנהל הפרויקט בדירוג של 100 בתי מלון בשיטת הכוכבים ובמקומה נדרש ניסיון של החברה ומנהל הפרויקט בדירוג בתי מלון וניסיון של אחד מהם לפחות בדירוג על פי שיטת "Hotelstars".

כזכור, הפרסום נערך בהמשך להתחייבות המשרד בוועדת הכלכלה של הכנסת לפני כשלושה שבועות, זאת לאחר ביטול המכרז הקודם בו אף אחת מן ההצעות שהוגשו לא עמדה בתנאי הסף. בנוסף, הביע מנכ"ל המשרד הטרי, אמיר הלוי את נחישותו להשלים את הבדיקות והדיונים לצורך עדכון הסעיפים ליציאה למכרז חדש.

התקנות החדשות במכרז החדש תכנסנה לתוקף בתחילת חודש ספטמבר הקרוב, כאשר תעודות המלון הרשומות במשרד המונפקות מכוח התקנות הישנות יישארו בתוקף עד 2014.

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו התייחס להודעה על יציאה למכרז חדש והצהיר. "אני רואה חשיבות רבה בדירוג כצעד שיקדם שקיפות ויציב סטנדרטים אחידים. יש לשאוף למצב בו כל מלון יגבה מחיר המשקף את הרמה שלו בפועל. התיירות הישראלית ניצבת בנקודת זינוק".

המכרז יפורסם בכלי התקשורת ובעיתונות הכתובה ויהיה זמין לציבור הרחב. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: