הסוכנים הגדולים זועמים על שירות לסוכן של אל על
האשמות קשות של הסוכנים כנגד מוקד החברה: "מייבשים אותנו בטלפון"
סניף ישראל של אל על אירח לא מכבר את הסוכנים הגדולים במשכנו החדש באור יהודה.
בין השאר הגיעו למפגש: אחישי גל מאיסתא, בועז וקסמן מאופיר טורס, קובי קרני מסיגנל טורס, טרי קסל מדיזנהאוז רמת השרון, איל סלוק מדיזנהאוז ועידית פדן מאופקים.
הסוכנים ניצלו את המפגש כדי לעלות את טענותיהם נגד התנהלות אל על מול סוכני הנסיעות. בין השאר התלוננו על כך שמוקד השירות של הסוכנים (לא בסניף) גורם לסוכנים ״להתייבש״ זמן רב בטלפון. לטענת הסוכנים המענה במוקד הינו איטי ולא מספיק מקצועי. כמו כן העלו הסוכנים טענות נגד ״הקול סנטר״, שלטענתם מהווה תחרות של החברה בסוכנים באמצעות השיווק הישיר.
בפגישה הביעו הסוכנים את מורת רוחם גם על מבצעי 'חבר', שזוכים לעדיפות, לדבריהם, וכן על המבצעים המיוחדים של מועדון ״הנוסע המתמיד״, שהסוכנים אינם יכולים להתחרות בהם.
בתחילת יולי ירדה העמלה שמשלמת אל על לסוכנים ל-5%. מספר סוכנים טוענים כי כבר הורידו בעקבות כך את נפח העבודה עם אל על. התוצאות ילמדו בסופו של דבר, האם אכן העבודה ירדה בהיקפים, או שאיומים מצד אחד, אבל מציאות שונה.