אא

"אפריקה מחייכת לישראלים"

הדוברת: רונית הרשקוביץ, מנכ"ל ובעלי חברת התיירות "ספארי קומפאני" המתמחה בטיולים לאפריקה. השבוע תפס אותה "פספורטניוז לראיון בלעדי אודות הייחודיות שבטיול ליבשת השחורה. "הגיע הזמן להתנתק קצת מהמותגים ולהתחבר לטבע"

| |

עזבו אתכם מלונדון, פאריס או רומא. אלו שביניכם המעוניינים בטיול אתגרי, מרתק בעלי תוכן ונוף עוצרי נשימה, כדאי שתביטו דרומה. אפריקה קוראת לכם. 

קשה להתעלם מהתכונה הגוברת בשנים האחרונות אל מחוזות היבשת השחורה. על מנת לתהות על קנקנה של התופעה, פגש "פספורטניוז" השבוע לראיון בלעדי את רונית הרשקוביץ, מנכ"ל ובעלי חברת "ספארי קומפאני" המתמחה בטיולים ליבשת ושמע מדוע החליטה להקדיש את חייה לטובת ארגון חבילות נופש וטיולים לאפריקה.

"מה אני אגיד לך, בן אדם צריך שינוי בחיים. גם ככה אנחנו חיים כבר בחברת שפע שיש בה הכול. הרי מה אין לנו?, ג'קוזי, בתי קפה, מסעדות. אין כיום כמעט עיר באירופה שאין בה כבר H&M או ויקטוריה סיקרט. השפע הבלתי נגמר הזה והעובדה שהכול נגיש כאן ועכשיו, הפכו אותנו לאנשים פחות נרגשים. אני באופן אישי מעולם לא התכוונתי להסכים לזה. מבחינתי יום שלא מספק חוויה, ריגושים, חידוש ועשייה, הוא פשוט יום מבוזבז".

יש עתיד לתיירות האפריקנית?

"עתיד זוהר. מספר הנוסעים בכל שנה נמצא בצמיחה מתמדת. אם בעבר היעד ההיסטורי והמרכזי עבור תיירים מרחבי העולם היה קניה, כיום התיירים ובעיקר אנשי עסקים שמעוניינים לשאת ולתת עם היבשת מגיעים למדינות נוספות כמו טנזניה, זמביה, אוגנדה ועוד.

תוסיף לזה את הנתון שמראה כי כמעט כל תייר שהגיע לבקר באפריקה, הביע רצון לחזור אליה ותבין למה אפריקה נמצאת בהתקדמות אדירה. מי שביקר בה חווה כבר את אפקט ההתאהבות הזה. המטרה הגדולה שניצבת כעת לנגד עינינו היא לגרום לכמה שיותר אנשים לספוג את ההתאהבות הראשונית הזו".

למי כדאי לנסוע לאפריקה?

"לכל מי שטבע וחוויה שונה משגרת היומיום גורמים לו לסיפוק. אמנם אפריקה מעט יקרה עבור התייר הישראלי הממוצע, אך המחיר בהחלט שווה את זה. יותר ויותר זוגות בוחרים לבלות את ירח הדבש שלהם ביבשת ואף להתחתן בה. בנוסף חובבי הטיולים האתגריים (ראפטינג, בנג'י) ובעלי החיים צפויים לחוויה של פעם בחיים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: