אא

האם יוכמן וקרן סקיי בדרך להשתלטות על אי.די.בי תיירות?

במסמך שהגישה קרן סקיי, בראשות צבי יוכמן, לאי.די.בי פיתוח היא דורשת לקבל מהחברה תשלום עבור חובה לקרן בסך 20 מיליון דולר, ומציעה מתווה, לפיו יידחה החוב הלא מובטח ורבע מהחוב יומר למניות. שווי החברה, כולל החובות, 42 מיליון שקל.

| |

האם צבי יוכמן  בדרך להפוך לבעלים של אי.די.בי תיירות יחד עם קרן סקיי שבניהולו? אין ספק שיוכמן ירה את יריית הפתיחה למהלך, בסוף השבוע, שעה ששלח מסמך עקרונות לאי.די.בי פיתוח, לגבי החוב של החברה לקרן סקיי, בסך 20 מיליון דולר.

יוכמן, לאחר שלוש שנות השבחה של החברה, למעשה נתן מתווה להסדר, לפיו יומר חלק מהחוב במניות החברה, וזה למעשה אות להשתלטות על הבעלות.

במסמך ששלח יוכמן, מצוין בין השאר, כי: "על פי הערכות השווי שהוגש לבית המשפט המומחה מר גבאי, הערכת שווי של אי.די.בי תיירות חובותיה כולל קרן סקיי, כ-42 מיליון שקל".

עוד מציינים בקרן סקיי כי: "סביר להניח כי מימוש מהיר של אי.די.בי תיירות או נכסיה, במסגרת תהליך חדלות פרעון, יביא למחיקת הערך המועדף הזה, ואף יותיר חסר אשר יועלה למעלה כחוב של החברה".

יש לציין כי מחזור הפעילות של אי.די.בי תיירות, בשעה שיוכמן נכנס לחברה על בסיס 2009, היה 2.6 מיליארד שקל והרווח התפעולי היה מינוס 38 מיליון שקל, ובשנת 2013, עפ"י התחזית, המחזור אמור להסתכם בסך של 2.6 מיליארד שקל עם רווח תפעולי של 30 מיליון שקל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: