אא

עובדת השבוע של "פספורטניוז": תכירו את שני אוזן

מדור "העובדים המצטיינים" של "פספורטניוז" ממשיך להכות גלים בענף. והפעם: שני אוזן, יועצת תיירות בגורדון טורס מספרת על הערך המוסף שמוביל את הלקוחות לזרום אליה בכמויות ומצהירה. "החיים הם מה שקורה בזמן שאנחנו מתכננים את הטיול הבא"

| |

"פספורטניוז" ממשיך לחלק צל"שים. גם השבוע במסגרת מדור "עובדי השבוע" אנחנו מעניקים כבוד לאלו שעמלים כל השבוע על מנת לדאוג לכך שהחופשה שלכם תהיה מושלמת. והפעם: שני אוזן מ-"גורדון טורס" מספרת על הסבת המקצוע שגורמת לה לחייך כל בוקר מחדש.

תעודת זהות: שני אוזן (32), תושבת כפר-סבא.

תפקיד: יועצת תיירות בחברת "גורדון טורס".

תחום התמחות: ייעוץ ובניית מסלולים לקבוצות ובודדים לנופש בחו"ל.

וותק: שנתיים וחצי.

מחלקה: תיירות יוצאת.

איך הגעתי לתפקיד:

"עד לפני שלוש שנים עוד עבדתי כדיילת קרקע. בשלב מסוים הבנתי שהחיידק של תחום הנסיעות תפס אותי. אחרי לימוד התחום, חיפשתי עבודה והמשרה בגורדון טורס מאוד מצאה חן בעיניי".

סביבת עבודה:

"כיף לעבוד בגורדון. מדובר במשרד ממציע מוצרי נישה מאוד מיוחדים, כמו לדוגמא טיולי עומק לשוויץ או שייט. אני מרגישה שמצאתי מקום שמאפשר לי הרכיב חבילות בהתאמה אישית בדיוק לפי הצרכים של כל לקוח. עצם העובדה שמאפשרים לי להפעיל את היצירתיות שלי הלכה למעשה כולל חיפוש אחר מוצרים חדשים ובניית קבוצות ייחודיות, יוצרת אווירה פשוט מעולה במשרד".

"גורדון טורס":

"חברה משפחתית בעלת צוות עובדים מהאיכותיים בענף. אני חושבת שהיתרון המשמעותי של גורדון ניכר ביחס האישי שאנחנו נותנים ללקוחות. לא סתם אנחנו עומדים על 70 אחוז לקוחות שחוזרים אלינו לקבלת ייעוץ וסיוע בבניית חבילת נופש ושייט נוספת. אנחנו ממש לא סוכנות נסיעות מפלצתית שהלקוח צריך לשבור את הראש בשביל לזכור עם איזה יועץ דיבר. הכול אצלנו מאוד אישי מקצועי וישיר. זהו הערך המוסף שאנחנו מספקים ללקוחות".

התיירות הישראלית:

"התייר הישראלי מאוד חכם ויודע בדיוק מה הוא רוצה. נכון היום על מנת לבצע מכירה נכונה צריך לדעת לשאול את השאלות הנכונות ולהיות תמיד צעד אחד קודם לפני כולם מבחינת ידע, כי לא סתם נאמר שידע שווה כוח. אין לי ספק שהתייר הישראלי ימשיך לחרוש את העולם ולדרוש את הטוב ביותר המגיע לו".

משפט לאומה:

"החיים הם מה שקורה בזמן שאנחנו מתכננים את הטיול הבא".

דבר הבוסית, שירי גורדון (מנכ"לית גורדון טורס):

שני עובדת חרוצה ומסורה שנותנת את כל כולה לטובת הלקוח. חשוב לה מאוד לעשות הכל כדי שהלקוח יצא מרוצה, היא עושה מעל ומעבר לדרוש ממנה והגדלת הראש אצלה בכל תחום שהיא מטפלת בו הוא כבר חלק משגרת עבודתה. מעבר לעבודה מול הלקוח שני התגלתה ברמה האישית כמישהי אכפתית, שדואגת לאווירה טובה במשרד ויודעת גם המצבי לחץ לפתור כל בעיה בחיוך ובמילה טובה.

לאחרונה קיבלה את הטיפול בכמה קבוצות לא פשוטות והתגלתה שוב בגדולתה בזכות תושיה, יצירתיות ויכולות ארגון ואופרציה יוצאות מן הכלל. אין לי ספק שדרכנו המשותפת עוד ארוכה ושחלקה של שני במגוון הפרויקטים הנעשים בגורדון טורס רק ילך ויגדל".

מעוניינים להמליץ על תותח/ית בתחום התיירות? פנו אלינו במייל [email protected] ואולי תזכו לראות את יקירי לבכם כאן באתר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: