אא

עלייה של מאה מיליון דולר בהכנסות המדינה מתיירות נכנסת בשנת 2012

כך עולה מסקר תיירות נכנסת שערך משרד התיירות לסיכום שנת 2012, המדווח על סך הכנסות של 5.1 מיליארד דולר בשנה זו. עלייה גם בהגעת תיירים באופן עצמאי. ההוצאה הממוצעת לתייר בישראל: כ-1500 דולר. שר התיירות: "התיירים מצביעים ברגליים"

| |

התיירות הישראלית ממשיכה לנסוק מעלה. לידי "פספורטניוז" הגיעו הבוקר (שלישי) נתוני סקר (נערך בקרב 25 אלף משפחות המהוות מדגם מייצג של האוכלוסייה הנבדקת) שערך משרד התיירות בחודשים האחרונים, המצביע על מגמת צמיחה משמעותית בנוגע להיקף הכנסות המדינה בתחום התיירות הנכנסת.

הנתון המרכזי מתייחס לגידול של מאה מיליון דולר בשנה האחרונה בהכנסות המדינה מתיירות נכנסת העומדות על 5.1 מיליארד דולר (לעומת התקופה המקבילה ב-2011 וחרף מבצע "עמוד ענן" שהתרחש באותה תקופה).

ההוצאה הממוצעת לתייר (כאלו שהגיעו ארצה לביקור של לכל היותר 30 יום) עמדה ב-2012 על 1,484 דולר, כאשר ההוצאה הממוצעת ליום במקביל עמדה על כ-153 דולר.

ממצאים מעניינים נוספים אשר עלו מן הסקר:

64% מהתיירים ציינו את המשפחה והחברים כגורם המרכזי שהשפיע על קבלת ההחלטה להגיע לישראל. רק 14% סיפרו כי הושפעו מסוכן הנסיעות (ירידה של 6% לעומת 2011).

36% מהתיירים קיבלו מידע על ישראל דרך האינטרנט (עלייה של 9% לעומת 2011).

80% מהנשאלים הצהירו כי הם צפויים לבקר בישראל בעתיד, רק 4% הודיעו כי לא יעשו זאת.

שר התיירות, עוזי לנדאו התייחס עם פרסום נתוני הסקר והביע אופטימיות לגבי נכונות התיירים להגיע לישראל. "התיירים מצביעים ברגליים לאורך כל השנה, ואנו מברכים אותם.

משרד התיירות ימשיך לפעול במלוא התנופה לשימור מגמת העלייה ולחיזוקה, תוך טיפוח השווקים הקיימים ופריצה לשווקים חדשים. לא רק התיירים מרוויחים - גם המדינה מרוויחה, בהכנסות לקופת המדינה וביצירת מקומות עבודה בפריפריה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: