אא

עמי כהן מנכ״ל קווי חופשה: ״בעקבות הביקוש נרחיב את הקיבולת לאנטליה ב-50 אחוזים״

עלייה של 20% בהזמנות החברה ליעדי הנופשונים ביוון ובורגאס. הישראלים שבים לאנטליה

| |

שיא עונת הנופשים כבר כאן ועימה גל ההזמנות שבטרם חודש אוגוסט והחגים רק הולך ומתעצם. אחד מאלו אשר מתמודדים עם אותו ביקוש תיירותי בלתי נלאה הוא עמי כהן, מנכ"ל סיטונאית הנסיעות הוותיקה, "קווי חופשה", שהתפנה השבוע מטירוף ההזמנות לטובת שיחה גלויה עם "פספורטניוז".

עוד בטרם הספקתי להחליף מילה עם כהן, נקלעתי בעל כורחי אל תוך הדף העונה שהורגש  במשרדי החברה שברחוב פינסקר כמעט בכל פינה. את העדות הבולטת לכך ניתן לראות בין עמדות הטלפנים התזזיתיים שנתפסו כבר בשעת בוקר מוקדמת אל מול מבול ההזמנות שבקו השני.

"אנחנו משתדלים לעמוד בקצב המטורף הזה תוך מתן שירות הולם, יעיל והוגן", דאג להבהיר כהן בפתח דבריו תוך שפיכת מחמאות אודות הנופש הישראלי. "לשמחתי, הישראלים למדו לתכנן את החופשה שלהם מספיק זמן מראש", הסביר. "רובם נערכים הן מבחינת אופציות של לינה וטיסות. זו הדרך היחידה ליהנות ממחירים אטרקטייבים יותר. כל מי שחושב שיקבל מחיר זול יותר אם יחכה לרגע האחרון, יתבדה ובגדול".

איך אתה מסכם עד כה את עונת הקיץ עבורכם?

"נערכנו מבעוד מועד לכמות ההזמנות הגדולה הקיץ באמצעות רכישת מספר גדול של חדרים ביעדי נופש חזקים עבור התייר הישראלי כמו כרתים, קוס, רודוס, אנטליה ובורגס. אותו צעד מסייע לנו כיום להפוך לחברה היחידה שמסוגלת לספק חדרים באישור מיידי עבור קהל הלקוחות שלנו גם בחודש אוגוסט ובחגים שלאחריו".

אפרופו אנטליה. האם הישראלים חוזרים לטורקיה?

"בכל הקשור לאנטליה שבמשך שנים היוותה יעד תיירותי חזק במיוחד עבור הישראלים, בהחלט ניתן להשתמש בהגדרה הזו. מרבית התיירים מישראל שחוזרים לאנטליה הם כמובן אזרחים מן המגזר היהודי. לא סתם אנחנו עומדים כיום על 6 טיסות שבועיות לטורקיה. זה המקום לגלות שבעקבות הביקוש הרב, נדאג ב-"קווי חופשה" להרחיב בחודשים הקרובים את הקיבולת לאנטליה ב-50 אחוזים נוספים (3-4 טיסות נוספות). זהו ללא ספק עדיין היעד החזק לישראלים הקיץ".

בנוסף להגברת הפעלת קו הטיסות והנופשים לטורקיה, שם כהן את האצבע גם על יתר מדינות אירופה, בדגש על יוון ובולגריה. "באשר ליוון הגענו כיום לשיא חסר תקדים בכל הקשור למיעוט מקומות פנויים לטיסות ומלונות. ביוון עצמה יש מצוקה אדירה של חדרים שנובעת מהתחממות היחסים עם גרמניה לצד תנועה מאסיבית של תיירים אירופאיים נוספים, ולשמחתי אפשר להגיד כיום שרק לנו נותרו חדרים ליוון בהזמנה מיידית".

ומה עם בורגס?

"למרות הפיגוע בשנה שעברה, יש תנועה יפה מאוד של ישראלים ליעד זה. גם לשם הצלחנו להגדיל את הקיבולת בכמעט 15% ל-7 טיסות שבועיות".

גם מנהל קשרי שיתופי הפעולה המסחריים בחברה, אילן שלו בחר להתייחס להתקדמות המרשימה, אותה רושמת "קווי חופשה" בתקופה האחרונה, המתבטאת בעלייה של 20% בהזמנות החברה לאותם יעדים. "אנחנו במגמת עלייה וזה תמיד מעודד. הייתי ממליץ לסוכני הנסיעות לבצע את ההזמנות שלהם באופן ישיר מולנו ובכך למנוע טרטור מיותר של הלקוח".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: