אא

רשת קלאב מד החליטה לחזור לישראל

רשת קלאב מד מחפשת אתר מתאים להקמת מועדון חדש בישראל, בין תל אביב לחיפה. ההשקעה הצפויה 65-100 מיליון דולר. בחודש ספטמבר צפוי להפתח מועדון בגווילין שבסין, וניתן לשלב חבילה של חופשה בגווילין ובהונג קונג

|| ||

רשת קלאב מד קיימה בחמישי בערב מסיבת עיתונאים במלון רויאל ביץ' תל אביב, בהשתתפות נשיא ויו"ר הרשת, הנרי ג'יסקאר דסטאן, ומנכ"ל החברה בישראל, זאב דהאן.

במהלך האירוע סיפר זאב דהאן כי התקבלה החלטה אסטרטגית לפתוח מועדון חדש בישראל, ולצורך כך מחפשים אתר מתאים, בין תל אביב לחיפה, אתר שיתאים לארוח במשך כל עונות השנה, במיקום מיוחד עם שפע אפשרויות בילוי באיזור. ההשקעה הצפויה 65-100 מיליון דולר. כמו כן הרשת מחפשת שותף להשקעה.

דהאן עדכן כי בשנים האחרונות ישנה עליה משמעותית בביקוש של ישראלים לחופשות באתרי קלאב מד בעולם. החברה החליטה לגלות לישראלים יעדים חדשים, ולכן יזמה טיסות ישירות לקלבריה, קטליה, סיציליה והשנה גם לאי קורסיקה.

הרשת פתחה בדצמבר 2012 מועדון חדש בפרגלטו שבאיטליה. מדובר באתר סקי ברמה גבוהה מאד. בעוד שנתיים צפוי להפתח אתר נוסף בוול-טורנס.

הרשת מובילה בתחום חופשות הסקי ומדווחת שכמחצית הישראלים שיוצאים לחופשות סקי נוסעים למועדוני קלאב מד. במסגרת החופשות המשפחתיות מספקת הרשת חידושים רבים, בהם קונספט מיוחד של הדרכת סקי לילדים בעברית. שילוב של מדריך סקי מקצועי, צרפתי או איטלקי, ויחד איתו מלווה ישראלי, שמכיר את השפה והתרבות של הילד. בצורה כזו הילד מקבל את המדריך המקצועי הטוב ביותר, בעברית.

במהלך החגים עושים באתרי הרשת פעילויות המתאימות לישראלים, כגון נשף תחפושות בפורים, ערב לבן בראש השנה וכו'.

פאיסי ולנדרי בחורף
מועדון קלאב מד בפרגלטו

קלאב מד גווילין
בחודש ספטמבר אמור להפתח אתר נופש חדש של קלאב מד, בגווילין שבדרום מערב סין.

האזור שופע אטרקציות כיאה לסין ובמועדון הנופש יש פעילויות לילדים וצעירים עד גיל 17: פטיט קלאב מד, מיני קלאב מד, ו-Passworld קלאב מד, כמו כן יש במקום ספא, מגוון בריכות ופעילויות ספורט עם דגש על טבע ופעילויות חוץ, כגון: טרפז מעופף, טניס, טיפוס הרים, אופני הרים, יוגה, טאי-צ'י ועוד. בנוסף יש באתר סדנאות אמנות בהשראת התרבות המקומית וכמובן תוכנית טיולים באיזור.

קלאב מד יצרה קונספט מיוחד המשלב חבילה הכוללת את גווילין עם הונג קונג. מספר ימים בכל אחד מהיעדים בחופשה אחת.





בסוף הערב ערכה החברה את המסיבה הלבנה המפורסמת, בקומת הבריכה של המלון. בין השאר השתתפו בארוע ידוענים רבים. האורחים נהנו מבופה מרשים, ריקודים ואווירה נהדרת.


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: