אא

ההתאחדות לממונה: "ישום ההנחיה בדבר לפרסום טיסות בתוך 14 יום אינו אפשרי"

ההתאחדות: "תוכל להיערך לישום מלא של ההנחיות במלואן בפרק זמן כה קצר, הפתרון הזמני : חברי ההתאחדות יפרסמו כתובת מייל ברורה, בה ניתן יהיה לקבל מידע על הטיסה באמצעות פניה אלקטרונית

| |

התאחדות סוכני הנסיעות הוכיחה השבוע יצירתיות , זאת במטרה מוצהרת לנסות ולספק מענה הולם לצרכי לקוחות הענף. 

כזכור לפני כשבועיים פירסמה ממונת הרשות להגנת הצרכן, עו"ד תמר פינקוס הנחיה מפורטת בנושא פירסום מועדי טיסות שכר ואישורן על ידי רשות התעופה האזרחית. על פי ההנחיה מחוייבים סוכני הנסיעות להימנע מהטעיית ציבור לקוחותיהם, זאת באמצעות הדגשת העובדה כי אשרור הטיסה מותנה בקבלת היתר ממנהל התעופה האזרחי. 

בנוסף הבהירה פינקוס כי על הסוכנים להוכיח את אמינותם על ידי פירסום עדכונים אודות הטיסות באופן גלוי (כולל את מספר האישור ו/או שינויים נוספים בהיבטי החבילה השונים, לרבות עיכובי וביטולי טיסות).

אולם מיד עם פרסום ההנחיות פנו גורמים בהתאחדות ישירות אל הממונה והבהירו לה כי למרות חשיבות היוזמה, יישומה החל מה-1 באוגוסט איננו בר ביצוע באופן מיידי. הפתרון הזמני: חברי ההתאחדות ישלבו באתרי האינטרנט של חברות הנסיעות השונות, הודעות במסגרתם יבהירו כי הם נערכים לקראת יישום הנחיית הממונה וכי עד להטמעה מלאה שלה ניתן יהיה לפנות אליהם בכתובת מייל לקבלת מידע ספציפי על טיסה אותה יהיו מעוניינים לרכוש. 

עוד הבטיחו הסוכנים כי חברי ההתאחדות ישיבו באופן מיידי ללקוח בדבר סטטוס הטיסה העדכני, כולל האישורים הרלבנטיים עבורה או לגבי טיסות שטרם אושרו מסיבה כלשהיא.

על כל פנים, פגישה בין הצדדים במטרה להגיע אל עמק השווה בסוגייה כבר נקבעה עקרונית וצפוייה להתקיים בימים הקרובים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: