אא

" עובד השבוע ": אלדד ינאי

"פספורטניוז" ממשיך לחפש את העובדים המצטיינים שבענף והפעם: אלדד ינאי מחברת "גוליבר" שמספר על ייחודיות מקום העבודה שלו ואומר: "כסף לא משקר, מי שקונה בזול - משלם ביוקר

|| ||

סוף השבוע אמנם כבר בפתח. סיבה מצוינת לסגור אותו עם בחירת העובד המצטיין של "פספורטניוז" לשבוע הנוכחי. והפעם: תכירו את אלדד ינאי, סוכן נסיעות חייכן ומקצועי בחברת "גוליבר" שמבטיח לדאוג לחופשה מושלמת עבורכם.

תעודת זהות: אלדד ינאי (30), נשוי+1, תושב אבן יהודה.

תפקיד: סוכן נסיעות בחברת "גוליבר".

תחום התמחות:

"מכירה ושיווק של טיסות סדירות, חבילות נופש ושיט, מלונות, בניית מסלולים ייעודיים לטיולים בחו"ל ועד למציאת פתרונות להגעה אל יעדים מורכבים. בנוסף אני מתעסק בארגון חבילות נופש בכל העולם, כולל בניית חבילות מובנות בשילוב עם אטרקציות מגוונות לכל הגילאים".

וותק: שנה וחצי.

מחלקה: טיסות סדירות.

איך הגעתי לתפקיד:

לאחר שירות של למעלה מעשר שנים בצה"ל כנגד יחידה החלטתי להתמקד בתחום שתמיד משך אותי. היום בדיעבד, אני מבין שעשיתי את ההחלטה הנכונה".

סביבת עבודה:

"בשבילי גוליבר היא החברה הכי חמה ומשפחתית שיש. במחלקת הטיסות הסדירות בה אני עובד אנחנו לומדים כמעט בכל יום משהו חדש, בעיקר על יעדים חדשים אותם מבקשים הלקוחות. אני נהנה באופן אישי מתהליך חיפוש פתרונות יצירתיים עבור הלקוחות שלנו בהגעה ליעד המבוקש".

"גוליבר":

"אמנם אני לא אובייקטיבי, אבל החברה שלנו מספקת שירותי תיירות בארץ ובחו"ל בהתחייבות למחיר הזול ביותר. כמי שמכיר את החברה מבפנים, השירות בגוליבר הוא מעל לכל ולכן גם גרפנו השנה את המקום הראשון בתחרות שירות מבין כלל סוכנויות הנסיעות. כיף לראות את הלקוחות מעריכים את היחס האישי והחם שהם מקבלים וחוזרים אלינו להזמנת חופשות נוספות שנה אחר שנה.

בנוסף, אנחנו מאפשרים לרכוש גם כרטיס טיסה כמעט בכל כלי אפשרי, בין אם זה מחשב, טלפון נייד או טאבלט ומיד בסיום ההזמנה לקבל את כרטיס הטיסה ישירות למייל".

התיירות הישראלית:

"אני בהחלט חושב שאנחנו במצב טוב. רוב הציבור בישראל רוכש חופשות בחו"ל, לרבות הזמנה עצמאית המעידה על יכולותיו".

משפט לאומה: "כסף לא משקר. מי שקונה בזול משלם אחר כך ביוקר".

דבר הבוס, מנו עובדיה: "אלדד מסמל את חזון החברה. כל שיחה שלו עם לקוח תתחיל תמיד וגם תסתיים בחיוך. אלדד בעל ראש גדול וראייה מערכתית ומהווה אדם המחפש תמיד את טובת הלקוח והחברה. אם צריך לסכם את יכולותיו במשפט, הייתי מגדירה את פועלו כ-"כאשר איכות ומצוינות נפגשים".

מעוניינים להמליץ על תותח/ית בתחום התיירות? פנו אלינו במייל [email protected] ואולי תזכו לראות את יקירי לבכם כאן באתר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: