אא

סיור לימודי של נתור ואתיופיאן לטנזניה

16 סוכני נסיעות ומנהלי משרדים נהנו משמורות הטבע הנפלאות של המקום העשיר ביותר בעולם בבעלי חיים.

ספארי בטנזניה. צילום: חברת עולם אחר ספארי בטנזניה. צילום: חברת עולם אחר

נתור, טיולי טופ, בשיתוף עם חברת התעופה, אתיופיאן איירליינס ארגנו סיור לימודי לסוכני הנסיעות בספארי של טנזניה. הסיור לווה ע"י, דודו קסנר, מנהל המכירות של נתור ורחל כהן נציגת חברת התעופה. במהלך הטיול שהתבסס על כלכלה מלאה ולינה ברשת הלודג'ים היוקרתית SOPA, נעו משתתפי הטיול ברכבי טויוטה נוחים 4*4 עם גג נפתח המאפשר צפיה וצילום.


טיול הספארי כלל את שמורות הטבע החשובות ביותר של טנזניה, ובהן שמורת ארושה, שמורת טרנגירה, שמורת הסרגנטי, לוע הנגורונגורו ושמורת ימת מניירה. כמו כן ביקרו משתתפי הסיור במגוון המלונות והלודג'ים השונים הפזורים בשטח ועמדו מקרוב על מגוון השרותים המוצעים למטיילים בטנזניה.


חוויה מיוחדת היתה ביקור במנייטה של בני שבט המסאים, בו נחשפו משתתפי הסיור לארוחות חייה של אחת הקבוצות הצבעוניות והמעניינות ביותר במזרח אפריקה. בערבים זכו המשתתפים לשמוע הרצאות מרתקות על בעלי החיים השונים והשבטים המאכלסים את טנזניה מפי מדריך הטיול, ד"ר צחי פלג, מנהל מותג נתור-טיולי טופ, ביולוג, מדריך טיולים בכיר ומנהל לשעבר, של גן החיות הלימודי בחיפה.


 




עומדים מימין לשמאל: עופר אדלר , משה מצא , אורנה כהן , יהודית בן צבי , זיוה אבן חן , מירי רביב , רחל כהן, , שלמה שחם , שוש נימרון , חני פנחסי , מיקי ליבוביץ' , דורית בן גיגי , אפרת גרסברג , ענת טרבולוס , נתי מדי .


עומדים על הג'יפ: אביגיל ליפקוביץ' , אילנה קארין , דודו קסנר, ד"ר צחי פלג .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: