אא

סוכני הנסיעות בעד שיחות השלום: "משימה לאומית שתסייע לתיירות הישראלית"

מנכ"ל ההתאחדות :"הזדמנות להעלאת תדמיתה של המדינה,המצב אצל שכנותינו מסיט תנועת תיירים לישראל"

| |

זריקת עידוד לתיירות הישראלית? על רקע שיחות השלום שיצאו לדרך השבוע בין ישראל לרשות הפלשתינאית, זוכה הממשלה לרוח גבית גם מצידה של התאחדות סוכני הנסיעות והתיירות בישראל.

בהודעה שנמסרה השבוע מטעם ההתאחדות נאמר כי שיחות השלום הן "קמפיין הפרסום הטוב והיעיל ביותר אותה יכולה הייתה לבקש הממשלה. עוד הובהר בהודעה כי השיחות מהוות "משימה לאומית ומנוף כלכלי ומשמעותי למדינת ישראל".

מי שעוד הרבה להתייחס באופן גלוי לשיחות הוא מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל שהבהיר כי למרות העובדה שהמצב באזורינו משפיע על נפח כמות התיירים המגיעים לבקר במזרח התיכון, הרי שדווקא המצב הפוליטי הבעייתי אצל שכנותינו מסיט את תנועת התיירים לישראל. כך לטענתו, הנזק לתיירות הנכנסת הישראלית חרף המצב באזור מצטמצם מעט".

פתאל אשר מתמודד בימים אלו עם פרסומים מצד גורמי בריאות בינלאומיים המביעים חשש מהידבקות בנגיף הפוליו למבקרים בישראל, הוסיף כי טוב תעשה הממשלה באם תדע למנף את שיחות השלום לצרכי העלאת קרנה ותדמיתה של ישראל בזירה העולמית, דווקא בעת הנוכחית.

בכך טוען האחרון כי הממשלה תוכל לסייע באופן עקיף לגורמי התיירות, כאשר המטרה הסופית תתנקז למטרות עידוד תיירים לבחור בישראל כיעד החופשה הבאה שלהם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: