אא

החגיגה נמשכת: ברצלונה בכותל

הקבוצה הקטאלונית המשיכה בביקורה ההיסטורי וטמנה פתקים בכותל המערבי

| |

לא מפסיקים להתרגש. ביקורה ההיסטורי של ברצלונה בישראל נכנס היום (ראשון) ליומו השני.

לאחר שאמש העבירו את הלילה במלון ענבל שבירושלים יצאו הבוקר שחקני הקבוצה ובני משפחותיהם, הצוות המקצועי והניהולי של המועדון הקטאלוני לביקור בכותל המערבי בירושלים, בו נצפו מסי, ניימאר, צ'אבי, אינייסטה, פיקה ויתר החברים מטמינים פתקים ומלהיבים את אלפי הסקרנים שהגיעו לצפות בקבוצת הפאר הספרדית מקרוב.

במתחם הכותל המערבי פגש את החבורה הנוצצת שר התיירות, עוזי לנדאו שדאג מצידו לברך את חברי הקבוצה המבקרים בארץ הקודש ואמר: "ברוכים הבאים לישראל. בשבילנו, בראש ובראשונה אתם מגיעים לכאן כתיירים, ולא סתם תיירים - הגעתכם לארץ הפכה לחגיגה לאומית".

בהמשך דבריו העניק לנדאו לנשיא הקבוצה, סנדרו רוסיי תעודת שגריר רצון טוב של ישראל והוסיף. "אני מעניק לכם את התעודה הזאת, בתודה ובתקווה שבשובכם הביתה תוכלו לספר למשפחה ולחברים שלכם מהי ישראל האמיתית".

עוד אמר לנדאו: "משרד התיירות רואה בביקור הקבוצה בישראל ערך רב לעידוד התיירות לארץ. כדורגל היא שפה בינלאומית ודי בכך שמיליוני מעריצים של הקבוצה ברחבי העולם יצפו בתמונות ובצילומי וידאו של שחקניה מבקרים בכותל המערבי ובאתרי תיירות נוספים בארץ, כדי לקדם את התיירות לישראל".

בהמשך היום: מפגש עם נתניהו ומשחק ראווה

בשעה 16:00 תמשיך הקבוצה את ביקורה בישראל, הפעם כאשר תערוך אימון ראווה במלון כפר המכבייה שברמת גן לעיניו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

שיאו של הביקור יתרחש שעתיים וחצי מאוחר יותר (18:30) במסגרתו תקיים הקבוצה אימון ראווה באצטדיון בלומפילד שביפו לעיני 14 אלף ילדים משולהבים.


הכוכב הארגנטינאי מסי מטמין פתק בכותל כמיטב המסורת. צילום: גלעד זמיר


שר התיירות עוזי לנדאו מתחכך בכוכבי ברצלונה. צילום: גלעד זמיר


עוד תמונה קבוצתית לפנתיאון "חגיגה לאומית". צילום: גלעד זמיר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: