אא

מנכ"ל חדש לאיגוד בתי המלון: מוטי דוידסון

דוידסון המחליף את אילן וקסלר שפרש. דוידסון: "מגיע מתוך תשוקה לתיירות"

| |

שינויים בצמרת איגוד בתי המלון בישראל. בהודעה שנמסרה הבוקר (ראשון) לכלי התקשורת פורסם כי מי שישמש כמנכ"ל הבא של האיגוד הוא מוטי דוידסון, מומחה בתחום השיווק והאינטרנט.

דוידסון (51) אשר חברתו ניהלה במשך השנה וחצי האחרונות את שיווק האיגוד ברשת האינטרנט לצד רשתות בתי מלון מובילות, יחליף את אילן וקסלר שהחליט לפרוש לאחר ארבע וחצי שנים בתפקיד.

מיד לאחר ההודעה הרשמית סיפר דוידסון הנרגש כי "אני מגיע לתחום מתוך תשוקה עזה לתחום התיירות בכלל ולתחום המלונאות בפרט, אותו אני מאוד אוהב. מעבר לכך אני ידוע שהתיירות היא אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של הכלכלה הישראלית ובכלל זה המלונות, כיוון שאין תיירות ללא חדרים ולינות.

תחום המלונאות עשה כברת דרך ארוכה מאוד בשנים האחרונות. יש בישראל מלונות מדהימים, כך שאין לי ספק שבאמצעות שילוב של חשיפה נכונה, אמצעים טכנולוגיים ויופייה הייחודי של ארץ ישראל, יאפשרו לענף לעשות את הקפיצה הבאה".

מי שעוד התייחסה למינוי הטרי היא יושבת ראש איגוד מנהלי בתי המלון בישראל, אתי לוי שהדגישה. "אנו רוצים להצעיד את איגוד מנהלי בתי המלון לעידן חדש, להפיח בו רוח צעירה להציג בפני מנהלי בתי המלון רעיונות פורצי דרך ולהשריש את השפה העכשווית "שפת האינטרנט והיי-טק".

מלונות יכולים לפרוץ ולשגשג עם טכנולוגיות שהן המילה האחרונה ולהפיץ את ייחודיותם ברחבי הרשת. הרי בסופו של עניין העולם הוא כפר גלובלי קטן ואנו בטוחים כי מוטי דוידסון בזכות הרקע ממנו הוא מגיע יחד עם הניסיון שצבר באיגוד, יוכל לבטא אותם גם בתפקידו החדש". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: