אא

עובדי השבוע של "פספורטניוז": תכירו את דורון ליאני ושני גניש

השניים קודמו לאחרונה לתפקיד אחראי משמרת בקבלת מלון דניאל הרצליה

| |

"פספורטניוז" ממשיך לעשות כבוד. למצטייני ענף התיירות. והשבוע: תכירו את אחראי המשמרת בקבלת מלון דניאל הרצליה שלא מפסיקים לגרום לאורחים לחייך.

תעודת זהות: דורון ליאני (24) מהרצליה ושני גניש (24) מנתניה.

תפקיד: אחראי משמרת בקבלת מלון דניאל הרצליה השייך לרשת מלונות טמרס.

וותק: כשנתיים.

מחלקה: קבלה.

איך הגענו לתפקיד:

גניש: "התחלתי במרכזיית המלון בשלב ראשוני, תפקיד שהיווה עבורי סוג של נתב לצורך אספקת שירותים עבור אורחי המלון. באיזשהו שלב החלטתי שאני מעוניינת בתפקיד מאתגר יותר והגעתי לקבלה. המעבר הזה היה די טבעי עבורי. האינטרקציה עם אנשים והאפשרות לעבוד מולם באופן פרונטלי מאוד מצאו חן בעיניי. מאז אני שם ונהנית מכל רגע".

ליאני: "כבר מהיום הראשון שלי במלון עבדתי בקבלה ואני בהחלט לא מצר על כך. אני מאוד מסופק ממה שאני עושה. העבודה היא דינאמית מול אנשים שונים. אין מצב שלא תפגוש פרצוף חדש בכל יום. בוא נגיד שאפשר ללמוד הרבה במשרה הזאת".

סביבת עבודה:

גניש: "בלי להקצין יש מצבים בהם אני פשוט לא מרגישה שאני עובדת. האווירה כל כך משפחתית וביתית במלון שזה מגיע למצב שהעבודה כבר הפכה עבורי לפאן אמיתי. זה מתבטא גם בשעות שאחרי המשמרת. אנחנו צוות מאוד מגובש,  יוצאים לבלות ביחד אחרי משמרות ואוהבים מאוד האחד את השני. האורחים מרגישים זאת מיד ומצביעים ברגליים בכך שהם חוזרים להתארח אצלנו. זה הכיף האמיתי".

ליאני: "תענוג עבורי להיות חלק מצוות העובדים של המלון. האווירה היא באמת כמו סוג של משפחה. אמנם יש אתגרים בתפקיד, אבל מצד שני האווירה מאוד מרגיעה. אין לי תלונות".

התיירות הישראלית:

ליאני: "התייר הישראלי מבלי להגזים הוא אחד החכמים בעולם והשתדרג בשנים האחרונות בצורה ניכרת. כיום ישראלי מתכונן לחופשה מבעוד מועד ובוחן לעומק את היעד אליו הוא מגיע על שלל הנגזרות שלו. זה דבר מבורך לטעמי".

גניש: "אני יכולה להתייחס למלון שלנו. אמנם ברוב חודשי השנה הוא משמש כמלון עסקי, אבל אפשר לזהות בתקופת הקיץ, החגים ובמועדים נוספים גם את האורחים החוזרים המגיעים אלינו לצרכי תיירות ממדינות כמו צרפת ואנגליה. מבחינתי, אם מלון דניאל יכול באיזשהו מקום להעיד על מצב התיירות ככלל בישראל, אני חושבת שאנחנו בהחלט יכולים להיות מרוצים מעצמנו".

בוס, סער טל מנהל קבלה מלון דניאל הרצליה: "דורון ושני ראויים להצטיינות. שניהם הצטרפו למלון באותה תקופה כפקידי קבלה ומאז מוכיחים את עצמם בצורה מרשימה למדי. ההצטיינות מגיעה להם הודות להיותם מקצועיים, נחושים וכמי שמתמידים בעבודתם. יחד עם זאת שניהם ממלאים באופן מיטבי פרוייקטים נוספים ועל כך מגיעה להם מלוא ההערכה.

בנוסף דורון לוקח כיום חלק גם בעתודה הניהולית של רשת המלונות טמרס. אין לי ספק ששניהם נמצאים בדרך הנכונה כאשר עתידם עוד לפניהם".

מעוניינים להמליץ על תותח/ית בתחום התיירות? פנו אלינו במייל [email protected] ואולי תזכו לראות את יקירי לבכם כאן באתר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: